Quote from Fredric Lagerström on 23 July 2010, 20:22Åsa, någonstans kan jag ändå känna att om du gillar den, den passar dej, du har pengarna och du känner och litar på säljaren så köp den. Det är ju en grym hoj. Jag googlade lite och hittade en med en blandning, carbon, titan, kevlar. Ramen vägde inte ens
Åsa, någonstans kan jag ändå känna att om du gillar den, den passar dej, du har pengarna och du känner och litar på säljaren så köp den. Det är ju en grym hoj. Jag googlade lite och hittade en med en blandning, carbon, titan, kevlar. Ramen vägde inte ens
Quote from ellen olsson on 23 July 2010, 20:32Aadu: 7,5kg var det.
Aadu: 7,5kg var det.
Quote from Fredric Lagerström on 23 July 2010, 20:35Jaha ja. Ok.
Jaha ja. Ok.
Quote from Funbeat user on 23 July 2010, 21:05Jag vet inte om jag kanske gör helt fel när jag köper saker...
Jag brukar titta runt på nätet/i affärer, kolla recensioner, känna och klämma tills jag har ett antal likvärdiga val, sedan går jag bara på utseende - köper helt enkelt den saken jag blir förä
Jag vet inte om jag kanske gör helt fel när jag köper saker...
Jag brukar titta runt på nätet/i affärer, kolla recensioner, känna och klämma tills jag har ett antal likvärdiga val, sedan går jag bara på utseende - köper helt enkelt den saken jag blir förä
Quote from Funbeat user on 23 July 2010, 21:08Jag gillar saker som fungerar och är billiga i längden.
LOOK, Campagnolo och Polar är tre varumärken som inte sviker mig.
Jag gillar saker som fungerar och är billiga i längden.
LOOK, Campagnolo och Polar är tre varumärken som inte sviker mig.
Quote from Funbeat user on 23 July 2010, 21:15Här är ett exempel på cykel i ungefär samma prisnivå:
http://happymtb.org/annonser/index.php?page=view&id=49798
För de pengarna finns ju väldigt mkt att välja emellan.
Här är ett exempel på cykel i ungefär samma prisnivå:
http://happymtb.org/annonser/index.php?page=view&id=49798
För de pengarna finns ju väldigt mkt att välja emellan.
Quote from Funbeat user on 23 July 2010, 21:21Ja, det var ett högt pris på en 30´-cykel.
Ja, det var ett högt pris på en 30´-cykel.