Quote from Funbeat user on 29 June 2011, 16:21Jenny, för min del räknas inte promenad som träning (skulle bli svårt att gå till jobbet om inte annat 😉 ) men det där är ju individuellt.
En bättre definition på träning behövs antagligen också. Jag tenderar att tänka "pulshöjande aktiviteter" iställe
Jenny, för min del räknas inte promenad som träning (skulle bli svårt att gå till jobbet om inte annat 😉 ) men det där är ju individuellt.
En bättre definition på träning behövs antagligen också. Jag tenderar att tänka "pulshöjande aktiviteter" iställe
Quote from Funbeat user on 29 June 2011, 20:20Förr var alla lite hårdare och lite dummare. Jag tycker att det är än mer idiotiskt om man inte är eller har avsikt att vara elitare. Varför chansa då? Det finns säker ett dussintals på funbeat som kan berätta hur det kan gå om man tränar/tävlar sjuk. Hur
Förr var alla lite hårdare och lite dummare. Jag tycker att det är än mer idiotiskt om man inte är eller har avsikt att vara elitare. Varför chansa då? Det finns säker ett dussintals på funbeat som kan berätta hur det kan gå om man tränar/tävlar sjuk. Hur
Quote from Funbeat user on 29 June 2011, 20:24Det gäller som vanligt att förstå hur ens kropp fungerar.
Det gäller som vanligt att förstå hur ens kropp fungerar.
Quote from Funbeat user on 29 June 2011, 20:32Japp, gällande balansgången.
Japp, gällande balansgången.
Quote from Funbeat user on 29 June 2011, 20:49Äh, det gäller ju att inte halka efter sina funbeat-kompisar...
😉Skämt åtsido. Antar att det är rastlösheten och träningssuget som får en att träna fastän man kanske inte är helt återställd. Vilade nyss i nästan två veckor från pulshöjande träning. Den
Äh, det gäller ju att inte halka efter sina funbeat-kompisar...
😉
Skämt åtsido. Antar att det är rastlösheten och träningssuget som får en att träna fastän man kanske inte är helt återställd. Vilade nyss i nästan två veckor från pulshöjande träning. Den
Quote from Funbeat user on 29 June 2011, 21:26Och ÄNNU svårare är det när det gäller barnen... när är de för sjuka för att stå över sina aktiviteter??
Har de feber eller ser hängiga ut är det enkelt att säga stopp. Men det är inte alltid lätt...
Och ÄNNU svårare är det när det gäller barnen... när är de för sjuka för att stå över sina aktiviteter??
Har de feber eller ser hängiga ut är det enkelt att säga stopp. Men det är inte alltid lätt...
Quote from Funbeat user on 29 June 2011, 22:40Man kan alltid köra lite strech och specialstyrka ...
Man kan alltid köra lite strech och specialstyrka ...
Quote from Funbeat user on 30 June 2011, 04:47Jag ser att det generiska löpnings-rådet att lyssna på sin kropp poppar upp även här. Det är ett skräpråd. Problemet med det rådet är att när man börjar lyssna på sin egen kropp så är det redan för sent, vad det än avser: sjukdom, ont i underbenen. I dett
Jag ser att det generiska löpnings-rådet att lyssna på sin kropp poppar upp även här. Det är ett skräpråd. Problemet med det rådet är att när man börjar lyssna på sin egen kropp så är det redan för sent, vad det än avser: sjukdom, ont i underbenen. I dett
Quote from Funbeat user on 30 June 2011, 09:55Jag tycker det känns som att de flesta som har kommenterat hanterar detta bra.
Jag blir själv lite chockad ibland när man har tävlat och pratar med andra och frågar hur det har gått: - Nej jag är ganska förkyld så det gick trögt. Jag har aldrig hört någ
Jag tycker det känns som att de flesta som har kommenterat hanterar detta bra.
Jag blir själv lite chockad ibland när man har tävlat och pratar med andra och frågar hur det har gått: - Nej jag är ganska förkyld så det gick trögt. Jag har aldrig hört någ
Quote from Funbeat user on 30 June 2011, 10:14Det finns olika sjukdommar. Skulle man aldrig träna när man är sjuk så blir det lite besvärligt om man har en kronisk sjukdom. Har haft ulcerös colit (inflammerade tarmar) sen tjugoårsåldern och det är bara att gilla läget och träna på.
Faktum är att vid
Det finns olika sjukdommar. Skulle man aldrig träna när man är sjuk så blir det lite besvärligt om man har en kronisk sjukdom. Har haft ulcerös colit (inflammerade tarmar) sen tjugoårsåldern och det är bara att gilla läget och träna på.
Faktum är att vid