Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumCykelVarför inte Hälsa?
You need to log in to create posts and topics.

Nu känner jag igen dig Kristoffer det var du som fick mig att hänga i när vi körde belgisk kedja fy fan va mjölksyra jag hade då men man piggnade ju fort till och ryckte efter 5 meter på tävlingen 🙂

fantastiskt kul att ligga i en kedja och en belgisk plötsligt vaknar till liv och samtliga inblandade förstår den!

Cancellara gillar inte SRAMs kedjor i Belgien.

Nej han va rätt missnöjd. Men de är inte alla cyklar som klarar av dom belgiska vägarna..

Silense-Lotto var tvungna att byta ut sina Taiwanramar i plast till ölburksramar.
De lätta testvinnarna höll inte måttet på Silense-Lottos hemmabana.

Tråkigt för dom! Eller pinsamt kanske är mer korrekt? Dom har inte varit först så många gånger i år?

Det verkar som om de har fått epoxy i vevlagret. De kanske vinner någon snart.

Ja de är väl deras tur snart..

Självklart ska man hälsa på varandra det är väl en oskriven regel vi har ju alla samma intresse. Vi är ett stort gäng som oftast är ute och cyklar och kommer vi ifatt någon kommer alltid frågan om att slå följe med oss. Kör sedan någon ikapp oss så kan ni

>Apropå biltut så finns det ju två varianter: det ena är varning och säger att här kommer en bil, den andra säger flytta dig från MIN väg cyklistjävel!

Nu finns det ju även en tredje typ av biltut. Företrädesvis riktad mot kvinnliga cyklister och ofta å