Quote from Andreas Rickman on 26 May 2009, 12:32Hälsar alltid 🙂
Hälsar alltid 🙂
Quote from Funbeat user on 26 May 2009, 12:53Hej.
Jag hälsar på de cyklister som har hjälm. Övriga knallkorkar ska flytta på sig, dom är bara i vägen å så är dom dumma också 😉 ( Inte nåe kategorisk jag inte.)
Vänligen
P.
Hej.
Jag hälsar på de cyklister som har hjälm. Övriga knallkorkar ska flytta på sig, dom är bara i vägen å så är dom dumma också 😉 ( Inte nåe kategorisk jag inte.)
Vänligen
P.
Quote from Funbeat user on 26 May 2009, 13:06Hälsar i mån av tid o säkerhet på pendlare o motionärer. Många bilar får fingret, men jag brukar uppmuntra de som saktar in och sedan kör om med god marginal när de inte har möte. Tyvärr är de få.
Hälsar i mån av tid o säkerhet på pendlare o motionärer. Många bilar får fingret, men jag brukar uppmuntra de som saktar in och sedan kör om med god marginal när de inte har möte. Tyvärr är de få.
Quote from Funbeat user on 26 May 2009, 14:241. Jag har noterat att om man är ute en mitt på dagen en varm och solig vardag, då brukar det också bli en ömsesidig samförståndshälsning när man möter en motorcyklist, liksom: här är vi och har det skönt medans de andra sitter på jobbet...
2. Jag är med
1. Jag har noterat att om man är ute en mitt på dagen en varm och solig vardag, då brukar det också bli en ömsesidig samförståndshälsning när man möter en motorcyklist, liksom: här är vi och har det skönt medans de andra sitter på jobbet...
2. Jag är med
Quote from Funbeat user on 26 May 2009, 15:29Min erfarenhet är att ju längre från tätorten man kommer, desto trevligare både cyklister och bilister. Är väl helt enkelt för att ju färre man är, desto mer benägen är man att hälsa. Jag hälsar på alla med bockstyre.
Håller med om tutningarna. Varningst
Min erfarenhet är att ju längre från tätorten man kommer, desto trevligare både cyklister och bilister. Är väl helt enkelt för att ju färre man är, desto mer benägen är man att hälsa. Jag hälsar på alla med bockstyre.
Håller med om tutningarna. Varningst
Quote from Funbeat user on 26 May 2009, 16:29Paolo...Jag är alltid villig att förändra min uppfattning...även om CK Valhalll...har bara träffat på klubber i Svrige och utomlands ett par gånger genom åren...och ja...rätt styva i korken och inte särskilt välkommnande...Men jag har god tro på er efter
Paolo...Jag är alltid villig att förändra min uppfattning...även om CK Valhalll...har bara träffat på klubber i Svrige och utomlands ett par gånger genom åren...och ja...rätt styva i korken och inte särskilt välkommnande...Men jag har god tro på er efter
Quote from Funbeat user on 26 May 2009, 16:59CK Valhall vet jag inget om, men idag tex var det en kille i fina cykelkläder (vita med världsmästarränder på tror jag) o en jättefin kolfiberhoj.. han verkade inte se mig alls, så det var tur att jag inte hade ramlat i plurret o behövde hjälp upp 😉
Fas
CK Valhall vet jag inget om, men idag tex var det en kille i fina cykelkläder (vita med världsmästarränder på tror jag) o en jättefin kolfiberhoj.. han verkade inte se mig alls, så det var tur att jag inte hade ramlat i plurret o behövde hjälp upp 😉
Fas
Quote from Funbeat user on 26 May 2009, 19:53Hey!
Av erfarenhet verkar kvinnliga cyklister vara bättre på att hälsa. Vad det beror på vet jag ej, kanske mig?=)
Hey!
Av erfarenhet verkar kvinnliga cyklister vara bättre på att hälsa. Vad det beror på vet jag ej, kanske mig?=)
Quote from Funbeat user on 26 May 2009, 19:54Du ser ut att vara ofarlig.
Du ser ut att vara ofarlig.
Quote from Funbeat user on 26 May 2009, 19:55Tack!, då är det nog därför=)
Tack!, då är det nog därför=)