Quote from Funbeat user on 25 May 2009, 15:41Jag håller med Fredrik N och Martin Kroon och gör som dom. Klart man hälsar. (Hymer-cyklister i klunga brukar inte hälsa tillbaka, det måste vara för mina håriga ben)
Brukar även säga ett glatt och trevligt tack till de fotgängare som håller sig åt sidan
Jag håller med Fredrik N och Martin Kroon och gör som dom. Klart man hälsar. (Hymer-cyklister i klunga brukar inte hälsa tillbaka, det måste vara för mina håriga ben)
Brukar även säga ett glatt och trevligt tack till de fotgängare som håller sig åt sidan
Quote from Funbeat user on 25 May 2009, 19:55Jannicke,
hälsar alltid.Om det är liten skillnad i fart mot den jag passerar hänger jag nästan alltid kvar och småpratar lite och erbjuder lite lä (ganska mycket lä i mitt fall då jag är storväxt 😉 ).
Står någon vid vägen och har bekymmer erbjuder jag
Jannicke,
hälsar alltid.
Om det är liten skillnad i fart mot den jag passerar hänger jag nästan alltid kvar och småpratar lite och erbjuder lite lä (ganska mycket lä i mitt fall då jag är storväxt 😉 ).
Står någon vid vägen och har bekymmer erbjuder jag
Quote from Funbeat user on 26 May 2009, 08:55Jag hälsar på alla som ser ut att vara ute i samma ärende som jag, dvs cykeltränar i träningskläder och hjälm. Och här nere i Skåne måste jag säga att i stort sett alla hälsar tillbaka på en. Visst händer det att det är någon som inte hälsar tillbaka, men
Jag hälsar på alla som ser ut att vara ute i samma ärende som jag, dvs cykeltränar i träningskläder och hjälm. Och här nere i Skåne måste jag säga att i stort sett alla hälsar tillbaka på en. Visst händer det att det är någon som inte hälsar tillbaka, men
Quote from Funbeat user on 26 May 2009, 09:17Jag tycker också de flesta hälsar...händer att det kommer någon suris ibland...men dem kan man skita i....
Jag tycker också de flesta hälsar...händer att det kommer någon suris ibland...men dem kan man skita i....
Quote from Funbeat user on 26 May 2009, 09:41Jag hälsar till o med på gamla tanter som har med sig cykelkorgen för picknick 😀
Jag menar, det gör inte ont att hälsa.
Sen har vi ju alltid "Hej jag är Lance Armstrong, o jag ser att du inte har årets nyaste dura-ace på cykeln, så därför hälsar jag in
Jag hälsar till o med på gamla tanter som har med sig cykelkorgen för picknick 😀
Jag menar, det gör inte ont att hälsa.
Sen har vi ju alltid "Hej jag är Lance Armstrong, o jag ser att du inte har årets nyaste dura-ace på cykeln, så därför hälsar jag in
Quote from Funbeat user on 26 May 2009, 09:47Ah du pratar om CKValhall 😀
Ah du pratar om CKValhall 😀
Quote from Funbeat user on 26 May 2009, 09:49Igår hälsade jag i uppförslut i Ottarp på mötande cyklist - släppte styret och vinkade och sa :-Hej, hej!
Kanske var han för feg för att släppa handtaget när han var påväg nerför...
Iaf så hälsade en liten kille på sin cykel lite senare på mig med att
Igår hälsade jag i uppförslut i Ottarp på mötande cyklist - släppte styret och vinkade och sa :-Hej, hej!
Kanske var han för feg för att släppa handtaget när han var påväg nerför...
Iaf så hälsade en liten kille på sin cykel lite senare på mig med att
Quote from Fredric Lagerström on 26 May 2009, 09:58Strongt att hälsa i uppförslut. Klart han inte vågade släppa styret men han kunde ju nickat kanske men han hann väl inte antagligen...
Hinner man verkligen se det att man inte har nyaste och bästa växlarna på cykeln i ett möte? Styrform hinner jag se me
Strongt att hälsa i uppförslut. Klart han inte vågade släppa styret men han kunde ju nickat kanske men han hann väl inte antagligen...
Hinner man verkligen se det att man inte har nyaste och bästa växlarna på cykeln i ett möte? Styrform hinner jag se me
Quote from Funbeat user on 26 May 2009, 10:09Jag brukar nicka och vinka med fingrarna när jag inte har lust att släppa styret...
Jag brukar nicka och vinka med fingrarna när jag inte har lust att släppa styret...
Quote from Funbeat user on 26 May 2009, 11:56Jag hälsar alltid, men är det kraftig sidvind så kan det bli lite krångligare och nickar tydigt med huvudet.
Självklart ska man vinka lite till varandra, bilisterna tycker jag mig ser avundsjukt på, det är ju inte som om de har trelig ute på vägarna, ell
Jag hälsar alltid, men är det kraftig sidvind så kan det bli lite krångligare och nickar tydigt med huvudet.
Självklart ska man vinka lite till varandra, bilisterna tycker jag mig ser avundsjukt på, det är ju inte som om de har trelig ute på vägarna, ell