Quote from Funbeat user on 24 May 2009, 20:51Kan det vara så att lvg-hojare är så bundna av en massa konformitets-lall, att det ska vara si och så vad gäller strumpfärg, strumplängd, benrakning, tightslängd, uppförande mm mm, att de får svårt att bete sig när det kommer till att hälsa på andra? De v
Kan det vara så att lvg-hojare är så bundna av en massa konformitets-lall, att det ska vara si och så vad gäller strumpfärg, strumplängd, benrakning, tightslängd, uppförande mm mm, att de får svårt att bete sig när det kommer till att hälsa på andra? De v
Quote from Funbeat user on 24 May 2009, 20:55Självklart erbjuder man andra hjälp. Har delat ut ett antal slangar under åren men ganska ofta kan den "nödställde" behöva annan hjälp, kanske bara några idéer eller en hjälpande hand.
Självklart erbjuder man andra hjälp. Har delat ut ett antal slangar under åren men ganska ofta kan den "nödställde" behöva annan hjälp, kanske bara några idéer eller en hjälpande hand.
Quote from Fredric Lagerström on 24 May 2009, 21:02Det är ingen tvekan om att motvindscyklister är mindre benägna att hälsa än
medvindare. Det märkte jag på dagens tur då jag hade tur med vinden.
Alltså dom kommer kämpandes medans man själv bara flyter fram. Ibland får jag
även något slags dåligt samvete
Det är ingen tvekan om att motvindscyklister är mindre benägna att hälsa än
medvindare. Det märkte jag på dagens tur då jag hade tur med vinden.
Alltså dom kommer kämpandes medans man själv bara flyter fram. Ibland får jag
även något slags dåligt samvete
Quote from Funbeat user on 24 May 2009, 21:05Sara: Skulle tro att det är samma vägar - utbudet är ju inte gigantiskt, men inte desto mindre vackert och bilfritt!
Det jag tycker är särskilt trevligt härikring är att många på häst och traktor längs mer eller mindre enskilda vägar ler och hälsar - oft
Sara: Skulle tro att det är samma vägar - utbudet är ju inte gigantiskt, men inte desto mindre vackert och bilfritt!
Det jag tycker är särskilt trevligt härikring är att många på häst och traktor längs mer eller mindre enskilda vägar ler och hälsar - oft
Quote from Funbeat user on 24 May 2009, 21:12Just detta klurade jag på när jag var ute i 3h igår på olika stråk söder om Sthlm. Jag var rätt ensam på vägarna men visst mötte jag en och annan som uppenbart var ute och tränade.
Klurade på om man skulle hälsa... så som man gör i båtar på sjön, men då i
Just detta klurade jag på när jag var ute i 3h igår på olika stråk söder om Sthlm. Jag var rätt ensam på vägarna men visst mötte jag en och annan som uppenbart var ute och tränade.
Klurade på om man skulle hälsa... så som man gör i båtar på sjön, men då i
Quote from Funbeat user on 24 May 2009, 21:15Det är kanske 08:orna som är lite stroppiga och har inget med cykel att göra?
Det är kanske 08:orna som är lite stroppiga och har inget med cykel att göra?
Quote from Jonas Täng on 24 May 2009, 22:01Martin --> jag ser ut såhär (H) men med hjälm. Och ibland KSS gröna tröja...
Mia --> de andra kanske inte vågade hälsa först? Våga vara först! 🙂
Martin --> jag ser ut såhär (H) men med hjälm. Och ibland KSS gröna tröja...
Mia --> de andra kanske inte vågade hälsa först? Våga vara först! 🙂
Quote from Funbeat user on 25 May 2009, 00:22Hälsar på de flesta som har hjälm, och ser ut att bedriva cykelträning i nån form (träningskläder)
Förr vid pendel cykling hälsade jag bara på de jag känner 🙂Undantaget är barn, de flesta blir så himla glada när en klunga åker förbi och vinkar till de
Hälsar på de flesta som har hjälm, och ser ut att bedriva cykelträning i nån form (träningskläder)
Förr vid pendel cykling hälsade jag bara på de jag känner 🙂
Undantaget är barn, de flesta blir så himla glada när en klunga åker förbi och vinkar till de
Quote from Funbeat user on 25 May 2009, 08:38David, det säger sig själv att det är ohälsosamt!
David, det säger sig själv att det är ohälsosamt!
Quote from Funbeat user on 25 May 2009, 13:00Härligt med alla på Funbeat som hälsar! 🙂
Stor tumme upp! (t+)
Härligt med alla på Funbeat som hälsar! 🙂
Stor tumme upp! (t+)