Quote from Funbeat user on 28 May 2009, 09:35"..Nu finns det ju även en tredje typ av biltut. Företrädesvis riktad mot kvinnliga cyklister och ofta åtföljd av busvisslingar.."
-- Händer även omvänt, FYI
"..Nu finns det ju även en tredje typ av biltut. Företrädesvis riktad mot kvinnliga cyklister och ofta åtföljd av busvisslingar.."
-- Händer även omvänt, FYI
Quote from Funbeat user on 28 May 2009, 10:00Vadå plingar du på snygga tjejer som är ute och går 😀
Vadå plingar du på snygga tjejer som är ute och går 😀
Quote from Bengt Askerfelt on 28 May 2009, 10:07Biltut? Har aldrig hänt så jag är nog antingen för fet och för gammal. Eller så ser jag så professionell ut att ingen vågar störa mig.
Biltut? Har aldrig hänt så jag är nog antingen för fet och för gammal. Eller så ser jag så professionell ut att ingen vågar störa mig.
Quote from Lena O on 28 May 2009, 10:15eller så bli de handlingsförlarmad av den vackra blondinen på hojen! 😉
eller så bli de handlingsförlarmad av den vackra blondinen på hojen! 😉
Quote from Funbeat user on 28 May 2009, 10:28Jag har alltid lust och tvärvända på hojen ...jaga i kapp tjejen på snygga racern och fråga om hon har lust att ta en fika...På något sätt blir det aldrig av...rädd för att de skall tro att jag är en knäppgök....och dessutom konstatera att det är så också
Jag har alltid lust och tvärvända på hojen ...jaga i kapp tjejen på snygga racern och fråga om hon har lust att ta en fika...På något sätt blir det aldrig av...rädd för att de skall tro att jag är en knäppgök....och dessutom konstatera att det är så också
Quote from Funbeat user on 28 May 2009, 10:49Aha, de tappar "hakan" av förvåning av blondinen på hojen...
Aha, de tappar "hakan" av förvåning av blondinen på hojen...
Quote from Funbeat user on 28 May 2009, 13:41Magnus: Jag gillar att du skrev "i kapp tjejen på snygga racern" och inte "i kapp snygga tjejen på racern". Det är väl hojen du vill fika med?
Magnus: Jag gillar att du skrev "i kapp tjejen på snygga racern" och inte "i kapp snygga tjejen på racern". Det är väl hojen du vill fika med?
Quote from Funbeat user on 28 May 2009, 14:27Man måste ha rätt prioriteringar!...potentiella flickvänner kan ju inte cykla på vad som helst 😀 😀
Man måste ha rätt prioriteringar!...potentiella flickvänner kan ju inte cykla på vad som helst 😀 😀
Quote from Funbeat user on 28 May 2009, 20:30Magnus, som flicka måste man också ha rätt prioriteringar: Potentiella pojkvänner kan ju inte tro att man vill fika mitt i träningen 😉
Magnus, som flicka måste man också ha rätt prioriteringar: Potentiella pojkvänner kan ju inte tro att man vill fika mitt i träningen 😉
Quote from ellen olsson on 28 May 2009, 22:33Jag hälsar på de som ser ut att träna på ett ändamålsenligt sätt (och är ändamålsenligt klädda) och de som jag känner.
Jag försöker att undvika att hälsa på de som har ludna ben.
Jag hälsar på de som ser ut att träna på ett ändamålsenligt sätt (och är ändamålsenligt klädda) och de som jag känner.
Jag försöker att undvika att hälsa på de som har ludna ben.