Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumCykelVarför inte Hälsa?
You need to log in to create posts and topics.

"..Nu finns det ju även en tredje typ av biltut. Företrädesvis riktad mot kvinnliga cyklister och ofta åtföljd av busvisslingar.."
-- Händer även omvänt, FYI

Vadå plingar du på snygga tjejer som är ute och går 😀

Biltut? Har aldrig hänt så jag är nog antingen för fet och för gammal. Eller så ser jag så professionell ut att ingen vågar störa mig.

eller så bli de handlingsförlarmad av den vackra blondinen på hojen! 😉

Jag har alltid lust och tvärvända på hojen ...jaga i kapp tjejen på snygga racern och fråga om hon har lust att ta en fika...På något sätt blir det aldrig av...rädd för att de skall tro att jag är en knäppgök....och dessutom konstatera att det är så också

Aha, de tappar "hakan" av förvåning av blondinen på hojen...

Magnus: Jag gillar att du skrev "i kapp tjejen på snygga racern" och inte "i kapp snygga tjejen på racern". Det är väl hojen du vill fika med?

Man måste ha rätt prioriteringar!...potentiella flickvänner kan ju inte cykla på vad som helst 😀 😀

Magnus, som flicka måste man också ha rätt prioriteringar: Potentiella pojkvänner kan ju inte tro att man vill fika mitt i träningen 😉

Jag hälsar på de som ser ut att träna på ett ändamålsenligt sätt (och är ändamålsenligt klädda) och de som jag känner.
Jag försöker att undvika att hälsa på de som har ludna ben.