Quote from Funbeat user on 29 May 2009, 09:51Hälsade på säkert 10-15 pers imorse på väg till jobbet, 3 hälsade tillbaka, 2 var frå Hisigen Ck( såg det på tröjan och dom hälsade) sen en ensam kille på racer.
Men dom andra, med olika åldrar.....hälsade fan inte, 40+ och uppåt....Verkar tappat sin soci
Hälsade på säkert 10-15 pers imorse på väg till jobbet, 3 hälsade tillbaka, 2 var frå Hisigen Ck( såg det på tröjan och dom hälsade) sen en ensam kille på racer.
Men dom andra, med olika åldrar.....hälsade fan inte, 40+ och uppåt....Verkar tappat sin soci
Quote from Funbeat user on 29 May 2009, 10:03Förlåt alla!
Idag hälsade jag inte på någon...var så lyrisk och inåtvänd av att cykla på min nya cykel att jag inte ens funderade på att släppa koncentrationen på vad jag höll på med...
Det slog mig när jag kom till slussen att jag faktiskt inte hälsat
Förlåt alla!
Idag hälsade jag inte på någon...var så lyrisk och inåtvänd av att cykla på min nya cykel att jag inte ens funderade på att släppa koncentrationen på vad jag höll på med...
Det slog mig när jag kom till slussen att jag faktiskt inte hälsat
Quote from Funbeat user on 29 May 2009, 10:07Nu får du lägga ut en bild!
Nu får du lägga ut en bild!
Quote from Funbeat user on 29 May 2009, 10:09"Magnus: Jag gillar att du skrev "i kapp tjejen på snygga racern" och inte "i kapp snygga tjejen på racern". Det är väl hojen du vill fika med? "
ROFL 😀
mycket lustigt. Ja, jag vet inte vad jag tittar på först om det är en kvinnlig cyklist, men visst,
"Magnus: Jag gillar att du skrev "i kapp tjejen på snygga racern" och inte "i kapp snygga tjejen på racern". Det är väl hojen du vill fika med? "
ROFL 😀
mycket lustigt. Ja, jag vet inte vad jag tittar på först om det är en kvinnlig cyklist, men visst,
Quote from Funbeat user on 29 May 2009, 10:15Bilder på nya hojen finner ni här...
Barnen undrade varför jag hade cykeln i sängkammaren...jag svarade för att jag inte har någon tjej! (H)
http://www.funbeat.se/training/show.aspx?TrainingID=4528548
Bilder på nya hojen finner ni här...
Barnen undrade varför jag hade cykeln i sängkammaren...jag svarade för att jag inte har någon tjej! (H)
Quote from Fredric Lagerström on 29 May 2009, 10:27Markus! Var det vi som hälsade???
Jag möte en blå räser iaf nånstans, om det var strax innan Angeredsbron eller om det var på Ellesbovägen strax efter, från ditt håll sett ungefär vid 07.15 i morse??Nä det var strax före 7 kom jag på.
Markus! Var det vi som hälsade???
Jag möte en blå räser iaf nånstans, om det var strax innan Angeredsbron eller om det var på Ellesbovägen strax efter, från ditt håll sett ungefär vid 07.15 i morse??
Nä det var strax före 7 kom jag på.
Quote from Funbeat user on 29 May 2009, 10:35Nej det var det nog inte....Jag cyklar mellan Kungsbacka-Arendal/VolvoBussar.
Så här är min "rutt" Kba-särö-Kullavik-Gamla banvallen (som går ut jäms med vattnet)-askim-Frölunda-Grimmered- Älvsborgsbron-Oljevägen(gbg-Hamn)-Arendal.Skall bli så jäkla göt
Nej det var det nog inte....Jag cyklar mellan Kungsbacka-Arendal/VolvoBussar.
Så här är min "rutt" Kba-särö-Kullavik-Gamla banvallen (som går ut jäms med vattnet)-askim-Frölunda-Grimmered- Älvsborgsbron-Oljevägen(gbg-Hamn)-Arendal.
Skall bli så jäkla göt
Quote from Fredric Lagerström on 29 May 2009, 10:45Jaha. Okej.
Ja, fint idag, verkligen!
Jaha. Okej.
Ja, fint idag, verkligen!
Quote from Funbeat user on 29 May 2009, 21:49Resultat från hemvägen = 2 av 11 hälsade, fortfarande av samma klienté.......va är det med gamla gubbar, är det inte trevligt att hälsa tillbaka på nån som hälsar på en??
Men vilket väder!!! Jag var tvungen att ta en extra tur runt Onsala innan hemmet :-
Resultat från hemvägen = 2 av 11 hälsade, fortfarande av samma klienté.......va är det med gamla gubbar, är det inte trevligt att hälsa tillbaka på nån som hälsar på en??
Men vilket väder!!! Jag var tvungen att ta en extra tur runt Onsala innan hemmet :-
Quote from Funbeat user on 29 May 2009, 22:11tänkte ta en sväng till strömsholm imorgon o heja lite på energitramparna, och ska se om någon hälsar då 😉 😉
men håller med om äldre gubbar.. de hälsar väldigt dåligt, o tjejer hälsar faktiskt bäst. Ingen som inte hälsat 🙂
tänkte ta en sväng till strömsholm imorgon o heja lite på energitramparna, och ska se om någon hälsar då 😉 😉
men håller med om äldre gubbar.. de hälsar väldigt dåligt, o tjejer hälsar faktiskt bäst. Ingen som inte hälsat 🙂