Quote from Funbeat user on 31 May 2009, 13:29Påminner mig om att jag borde bokat in mig för vaxning tills på lördag. Säkert fullt överallt.
Glömde den punkten på min lista - lätt lurviga ben;)
Påminner mig om att jag borde bokat in mig för vaxning tills på lördag. Säkert fullt överallt.
Glömde den punkten på min lista - lätt lurviga ben;)
Quote from j sollerman on 31 May 2009, 14:11Nyrakade ben för dagen!
Nyrakade ben för dagen!
Quote from Funbeat user on 31 May 2009, 14:30Det finns en del som är trötta av träning efter några timmar och de är inte alltid så observanta på vad som händer.
Idag har jag hälsat på cyklister, hästar, hundar, gående och ankor.
Inte sista timmen då jag hade annat att tänka på.
Det finns en del som är trötta av träning efter några timmar och de är inte alltid så observanta på vad som händer.
Idag har jag hälsat på cyklister, hästar, hundar, gående och ankor.
Inte sista timmen då jag hade annat att tänka på.
Quote from Funbeat user on 31 May 2009, 15:13Hundar och katter hälsar jag alltid på, men vad sa ankorna???
Hundar och katter hälsar jag alltid på, men vad sa ankorna???
Quote from Funbeat user on 31 May 2009, 15:24Kvack-kvack-kvack.
Kvack-kvack-kvack.
Quote from Funbeat user on 31 May 2009, 15:25cyklade idag runt slaka (linköping) och jag hälsade på alla och 9 av 10 hälsade tillbaka 🙂
cyklade idag runt slaka (linköping) och jag hälsade på alla och 9 av 10 hälsade tillbaka 🙂
Quote from Funbeat user on 31 May 2009, 21:27Sofia J, det bekräftar ju vad jag skrev tidigare: Folk är väldigt trevliga på östgötaslätten! =)
Sofia J, det bekräftar ju vad jag skrev tidigare: Folk är väldigt trevliga på östgötaslätten! =)
Quote from Funbeat user on 31 May 2009, 22:15Era resultat från Östergötland är direkt nerslående. Jag br i närheten av Slaka och alla mina pass är i dessa trakter och på mig hejar minsann inte ens hälften. Hinner ni verkligen se att jag är smålänning och därför avstår från att hälsa? Mina orakade be
Era resultat från Östergötland är direkt nerslående. Jag br i närheten av Slaka och alla mina pass är i dessa trakter och på mig hejar minsann inte ens hälften. Hinner ni verkligen se att jag är smålänning och därför avstår från att hälsa? Mina orakade be
Quote from Funbeat user on 31 May 2009, 22:27Orakade ben kan vi acceptera men smålänning, nej där går gränsen! 😀 Skämt åsido, det var tråkigt att höra, om vi möts lovar jag att hälsa!
Orakade ben kan vi acceptera men smålänning, nej där går gränsen! 😀 Skämt åsido, det var tråkigt att höra, om vi möts lovar jag att hälsa!
Quote from Funbeat user on 1 June 2009, 09:29Cyklade runt i en hård grupp på Ingarö i söndags...Där kan man köra ett extra Varv Tack Fredrikshofs gänget vi hälsade på varandra två ggr!
M
Cyklade runt i en hård grupp på Ingarö i söndags...Där kan man köra ett extra Varv Tack Fredrikshofs gänget vi hälsade på varandra två ggr!
M