Quote from Funbeat user on 29 May 2009, 23:11En fun Beat hälsning kanske??? det skulle vara kul!
En fun Beat hälsning kanske??? det skulle vara kul!
Quote from j sollerman on 29 May 2009, 23:351 av 1 hälsade idag. Och en bilist visade röven (eller iaf passageraren)!
1 av 1 hälsade idag. Och en bilist visade röven (eller iaf passageraren)!
Quote from Funbeat user on 30 May 2009, 07:39Gäller att visa sig från den bästa sidan.
Gäller att visa sig från den bästa sidan.
Quote from Funbeat user on 30 May 2009, 19:00Mötte cirka 10 cyklister idag och det var bara en enda som inte hälsade. Trevligt folk här på östgötaslätten!
Mötte cirka 10 cyklister idag och det var bara en enda som inte hälsade. Trevligt folk här på östgötaslätten!
Quote from Funbeat user on 30 May 2009, 19:05få se nu...jag mötte en äldre man, han hälsade inte tillbaka.
Sedan kom det några friluftscyklister som hejade tillbaka...
sedan råkade jag möta energitrampetcyklisterna.. o där hälsade en, fast jag glömde hälsa tillbaka :/ *pinsamt*. förutom ngn som sk
få se nu...jag mötte en äldre man, han hälsade inte tillbaka.
Sedan kom det några friluftscyklister som hejade tillbaka...
sedan råkade jag möta energitrampetcyklisterna.. o där hälsade en, fast jag glömde hälsa tillbaka :/ *pinsamt*. förutom ngn som sk
Quote from Funbeat user on 30 May 2009, 19:23Energitrampet får nog räknas som motionslopp även om vissa tror att det är tävling.
Energitrampet får nog räknas som motionslopp även om vissa tror att det är tävling.
Quote from Fredric Lagerström on 30 May 2009, 19:25Dom som laga punkan var nog glada för en paus bara.
Dom som laga punkan var nog glada för en paus bara.
Quote from Funbeat user on 30 May 2009, 19:32David : ja det är nog ett motionslopp, jag har inte så stor koll 🙂
David : ja det är nog ett motionslopp, jag har inte så stor koll 🙂
Quote from Funbeat user on 30 May 2009, 19:36Det är ingen fara, om alla körde som folk på motionsloppen.
Det är ingen fara, om alla körde som folk på motionsloppen.
Quote from Funbeat user on 31 May 2009, 09:16Inspirerad av denna tråd gjorde jag en nästintill "vetenskaplig" undersökning vid min runda igår, Hägersten-Järna-Sorunda-Tungelsta-Handen-Hägersten. Konsekvent hejade jag på alla cyklister och resultatet blev att av 38 stycken jag mötte (underligt förres
Inspirerad av denna tråd gjorde jag en nästintill "vetenskaplig" undersökning vid min runda igår, Hägersten-Järna-Sorunda-Tungelsta-Handen-Hägersten. Konsekvent hejade jag på alla cyklister och resultatet blev att av 38 stycken jag mötte (underligt förres