Quote from Funbeat user on 11 September 2011, 15:02Köp ett par tajta kompressionsstrumpor (typ Cep eller 2xu) och kolla om det hjälper. För mig hjälpte det.
Köp ett par tajta kompressionsstrumpor (typ Cep eller 2xu) och kolla om det hjälper. För mig hjälpte det.
Quote from Funbeat user on 11 September 2011, 15:02🙂 spring LL. Det kommer visa sig att det är enkelt för dig!
🙂 spring LL. Det kommer visa sig att det är enkelt för dig!
Quote from Funbeat user on 11 September 2011, 15:06"Men eftersom jag är gift så är jag bra på att lyda order" - bara av ren nyfikenhet: måste man vara bra på att lyda order från början eller blir man det efter? (sorry för OT)...
Lidingö har jag aldrig sprungit, men hört att det skulle vara backigt. Var d
"Men eftersom jag är gift så är jag bra på att lyda order" - bara av ren nyfikenhet: måste man vara bra på att lyda order från början eller blir man det efter? (sorry för OT)...
Lidingö har jag aldrig sprungit, men hört att det skulle vara backigt. Var d
Quote from Funbeat user on 11 September 2011, 15:16Tackar alla ni snälla. Sitter o pluggar"kramp i vaderna + löpning på Google nu).
Ja. jag kommer köpa ett par kompressiosstrumpor i veckan.
Nej, man lär sig för husfridens skull lyda order (inte alla, inte hela tiden, men en del). Ingår i kontraktet som
Tackar alla ni snälla. Sitter o pluggar"kramp i vaderna + löpning på Google nu).
Ja. jag kommer köpa ett par kompressiosstrumpor i veckan.
Nej, man lär sig för husfridens skull lyda order (inte alla, inte hela tiden, men en del). Ingår i kontraktet som
Quote from Jonny Persson on 11 September 2011, 15:16Backigt men väldigt snällt underlag. Breda grusstigar och till och med asfalt korta partier.
I övrigt så håller jag med herr Södergård. Bevisligen går det att springa runt 1.50 på LL med vader som kräver kompressionsstrumpor.
Backigt men väldigt snällt underlag. Breda grusstigar och till och med asfalt korta partier.
I övrigt så håller jag med herr Södergård. Bevisligen går det att springa runt 1.50 på LL med vader som kräver kompressionsstrumpor.
Quote from Funbeat user on 11 September 2011, 15:18............och Jenny2,,,,,,,,,videon studerade jag kl.23.00 e vardag förra veckan, med bärbara i knäet, sittades på toa, på övervåningen...Frun kallade mig "pucko", fattar Nada....
Var en kille som löpte, Adidaslänk.
............och Jenny2,,,,,,,,,videon studerade jag kl.23.00 e vardag förra veckan, med bärbara i knäet, sittades på toa, på övervåningen...Frun kallade mig "pucko", fattar Nada....
Var en kille som löpte, Adidaslänk.
Quote from Funbeat user on 11 September 2011, 15:24Kristina!
Du känner inte mig. Himlen ramlade ned idag, exakt vid 16000 meter. Jag är en slavisk schemamänniska (vad gäller mål/träning), i mitt scehma inför LL så stod det inte på 9/11 kramper i vaderna 😀OBS. Läs humor igen, så ni inte tror jag menar a
Kristina!
Du känner inte mig. Himlen ramlade ned idag, exakt vid 16000 meter. Jag är en slavisk schemamänniska (vad gäller mål/träning), i mitt scehma inför LL så stod det inte på 9/11 kramper i vaderna 😀
OBS. Läs humor igen, så ni inte tror jag menar a
Quote from Funbeat user on 11 September 2011, 15:39🙂 Lycka till!
🙂 Lycka till!
Quote from Funbeat user on 11 September 2011, 15:46Tack. Lycka till själv 😉
Tack. Lycka till själv 😉
Quote from Funbeat user on 11 September 2011, 16:22Jag hade problem med lättare muskelbristning i vaden innan (sk "gubbvad") och det kändes som kramp efter en stunds löpning. En ökande krampkänning mitt på vaden som inte kan stretchas utan krampar bara mer ju längre man springer. OM det skulle vara samma
Jag hade problem med lättare muskelbristning i vaden innan (sk "gubbvad") och det kändes som kramp efter en stunds löpning. En ökande krampkänning mitt på vaden som inte kan stretchas utan krampar bara mer ju längre man springer. OM det skulle vara samma