Quote from Funbeat user on 11 September 2011, 18:32Glöm inte massage. Det finns ingen vetenskapligt bevisad effekt, men det är skitsmysigt!! 🙂
Glöm inte massage. Det finns ingen vetenskapligt bevisad effekt, men det är skitsmysigt!! 🙂
Quote from Funbeat user on 11 September 2011, 19:51Kristina & Annica, ni skulle behöva maila min fru och meddela detta med massagen 🙂
Har ändå tänkt köpa dessa strumpor, för jag misstänker att vinterns ickeanvändning av värmande strumpor edyl gjorde att jag drog på mig en evis hälseneinflammatio som näs
Kristina & Annica, ni skulle behöva maila min fru och meddela detta med massagen 🙂
Har ändå tänkt köpa dessa strumpor, för jag misstänker att vinterns ickeanvändning av värmande strumpor edyl gjorde att jag drog på mig en evis hälseneinflammatio som näs
Quote from Catharina Brattlin on 11 September 2011, 20:41Christian, man kan betala pengar för sånt som inte Din fru ställer upp på. 😉
Kompressionsstrumpor använder man väl för att man inte riktigt litar på vadernas kapacitet på tävling?
Hursom helst så behöver man absolut inte ha en reell brist på magnesium
Christian, man kan betala pengar för sånt som inte Din fru ställer upp på. 😉
Kompressionsstrumpor använder man väl för att man inte riktigt litar på vadernas kapacitet på tävling?
Hursom helst så behöver man absolut inte ha en reell brist på magnesium
Quote from Funbeat user on 11 September 2011, 21:00Jag säger som Kjell-Erik Ståhl: "Nej, men vad i helvete. Kramp i vaden, det ska man ju få. Det är ju inget skäl för att bryta. Så länge du inte har kramp i hela kroppen så får du ju för fan inte bryta.”
http://blog.svd.se/maratonbloggen/2010/09/22/svensk
Jag säger som Kjell-Erik Ståhl: "Nej, men vad i helvete. Kramp i vaden, det ska man ju få. Det är ju inget skäl för att bryta. Så länge du inte har kramp i hela kroppen så får du ju för fan inte bryta.”
Quote from Funbeat user on 11 September 2011, 21:07Tack Sylvia & Anna-Lisa. Magnesium kan ju inte göra saker värre, kanske tuggar en magnesiumrot då 🙂
Tur att jag inte bröt då, men min kadens torde varit skyhög, ty myrsteg var vad som gällde i 7km, torde blivit 35000steg, he he......
Tack Sylvia & Anna-Lisa. Magnesium kan ju inte göra saker värre, kanske tuggar en magnesiumrot då 🙂
Tur att jag inte bröt då, men min kadens torde varit skyhög, ty myrsteg var vad som gällde i 7km, torde blivit 35000steg, he he......
Quote from Funbeat user on 11 September 2011, 21:08och ja Sylvia, ses där, hållerr koll på dig, printar ut din bild o sätter den i handen 🙂
och ja Sylvia, ses där, hållerr koll på dig, printar ut din bild o sätter den i handen 🙂
Quote from Funbeat user on 11 September 2011, 22:09Magnesiumrot? Menade du magnesiumfälg kanske?
Magnesiumrot? Menade du magnesiumfälg kanske?
Quote from Bjarne Lewin on 11 September 2011, 22:34Jag råkade läsa vidare på träningslära.
http://traningslara.se/juicen-som-anvands-for-saltgurka-kan-lindra-kramp/
Intressant inlägg, inte för att det stöder någon tes utan snarare för att det ibland dyker upp så oväntade resultat...
Jag råkade läsa vidare på träningslära.
Intressant inlägg, inte för att det stöder någon tes utan snarare för att det ibland dyker upp så oväntade resultat...
Quote from Funbeat user on 11 September 2011, 22:44Ja, alla naturmediciner kommer ifrån olika rötter, eller 🙂
Ja, alla naturmediciner kommer ifrån olika rötter, eller 🙂
Quote from Funbeat user on 12 September 2011, 12:40Jag har upplevt det som att magnecium fungerar när kroppen känns trött. Har då överdoserat (dubbel dos) kortare perioder när jag tränat mycket och benen känts trötta (på inrådan av en kostrådgivare). Har tagit det innan sänggående och som en bonus har nat
Jag har upplevt det som att magnecium fungerar när kroppen känns trött. Har då överdoserat (dubbel dos) kortare perioder när jag tränat mycket och benen känts trötta (på inrådan av en kostrådgivare). Har tagit det innan sänggående och som en bonus har nat