Quote from Funbeat user on 17 February 2011, 10:10😀
😀
Quote from Funbeat user on 17 February 2011, 10:11Jag har redan en MTB med stålram, kan tilläggas. Den har jag använt för långfärdscykling med packning tidigare. Det är den cykel jag kommer att köra på nu till att börja med.
Jag har redan en MTB med stålram, kan tilläggas. Den har jag använt för långfärdscykling med packning tidigare. Det är den cykel jag kommer att köra på nu till att börja med.
Quote from Funbeat user on 17 February 2011, 11:05En tempocykel har inte "tempopinnar". På den har du tempostyre, vilket innebär att du måste byta hela styret inkl växlings- och bromsreglage för att få använda den. Dessutom har en tempocykel annan geometri än vad en racer har, så det är inte säkert att r
En tempocykel har inte "tempopinnar". På den har du tempostyre, vilket innebär att du måste byta hela styret inkl växlings- och bromsreglage för att få använda den. Dessutom har en tempocykel annan geometri än vad en racer har, så det är inte säkert att r
Quote from Funbeat user on 17 February 2011, 11:15Okej, ja då är det nog bäst med en racer. OM jag nu vill köra några vanliga cykellopp, vilket inte alls är säkert.
😉
Okej, ja då är det nog bäst med en racer. OM jag nu vill köra några vanliga cykellopp, vilket inte alls är säkert.
😉
Quote from Lena Bjerlöw on 17 February 2011, 11:31Om du kör ett triathlonlopp med drafting tillåtet, får du heller inte tävla på tempocykeln.
Om du kör ett triathlonlopp med drafting tillåtet, får du heller inte tävla på tempocykeln.
Quote from Elias Engqvist on 17 February 2011, 12:09Fast drafting är väl oftast bara för eliten? (Seniorklassen)
Fast drafting är väl oftast bara för eliten? (Seniorklassen)
Quote from Funbeat user on 17 February 2011, 12:15Varför man måste? För att man blir lyckligare av det. 😉
Varför man måste? För att man blir lyckligare av det. 😉
Quote from Funbeat user on 17 February 2011, 12:26För att cyklar är fina!
Köpte LVG förra året, slängde på tempopinnar i juni och körde med det.
I vinter köpte jag en tempohoj och kommer uteslutande träna på den i år. Inga problem att träna med andra, men man ligger med en lucka på 10 m precis som på
För att cyklar är fina!
Köpte LVG förra året, slängde på tempopinnar i juni och körde med det.
I vinter köpte jag en tempohoj och kommer uteslutande träna på den i år. Inga problem att träna med andra, men man ligger med en lucka på 10 m precis som på
Quote from Lena Bjerlöw on 17 February 2011, 12:28christer: ja, men tänk om flindra vill tävla med eliten? 🙂 Vill man köra svenska cupen får man ju köra tävlingsklassen för att få några poäng. Jag har kört en draftingolympisk, men då låg jag så långt bakom klungan så jag tror inte jag fick nåt ut av de
christer: ja, men tänk om flindra vill tävla med eliten? 🙂 Vill man köra svenska cupen får man ju köra tävlingsklassen för att få några poäng. Jag har kört en draftingolympisk, men då låg jag så långt bakom klungan så jag tror inte jag fick nåt ut av de
Quote from Funbeat user on 17 February 2011, 12:49Jag trodde man tillät drafting oftare i motionsklasserna, men det kanske var fel?
Jag trodde man tillät drafting oftare i motionsklasserna, men det kanske var fel?