Quote from Funbeat user on 25 October 2009, 00:04Mina ön och min näsa rinner O-AV-BRUT-ET ungefär den första halvtimmen jag vistas utomhus, vare sig jag springer, cyklar eller går. Rätt jobbigt, faktiskt, det är ett evigt snytande och torkade. Eftersom jag har kortare färdväg till jobbet än en halvtimme
Mina ön och min näsa rinner O-AV-BRUT-ET ungefär den första halvtimmen jag vistas utomhus, vare sig jag springer, cyklar eller går. Rätt jobbigt, faktiskt, det är ett evigt snytande och torkade. Eftersom jag har kortare färdväg till jobbet än en halvtimme
Quote from Funbeat user on 25 October 2009, 14:12Jag är super snorig när jag åker längdåkning, men när jag springer vintertid blir jag inte snorig. Jag kanske är allergisk mot längdåkning. 😉
Jag är super snorig när jag åker längdåkning, men när jag springer vintertid blir jag inte snorig. Jag kanske är allergisk mot längdåkning. 😉
Quote from Funbeat user on 25 October 2009, 15:04Vad trevligt att jag inte är den enda! Om jag springer tillräkligt snabbt så kanske ingen riktigt hinner se...
Vad trevligt att jag inte är den enda! Om jag springer tillräkligt snabbt så kanske ingen riktigt hinner se...
Quote from Funbeat user on 25 October 2009, 18:25Det är nyttigt att ha lite ruljans på kroppsfunktionerna!
Spring och spotta! Lubba och fräs!
Det säger jag nu.
Det är nyttigt att ha lite ruljans på kroppsfunktionerna!
Spring och spotta! Lubba och fräs!
Det säger jag nu.
Quote from Funbeat user on 25 October 2009, 21:16Jag har samma problem. Det spelar ingen roll om det är sommar eller vinter, om jag cyklar eller joggar. Näsan börjar rinna direkt när jag anstränger mig utomhus.
Jag har samma problem. Det spelar ingen roll om det är sommar eller vinter, om jag cyklar eller joggar. Näsan börjar rinna direkt när jag anstränger mig utomhus.
Quote from Funbeat user on 26 October 2009, 21:04Måste ha med temperaturen i luften att göra. Jag snorar alltid höst och vinter, nästan aldrig vår, sommar. Tycker också det är skönt att höra att man inte är ensam om att springa och snörvla. Problemet är ju vad man gör åt det, inte lätt att snyta sig i n
Måste ha med temperaturen i luften att göra. Jag snorar alltid höst och vinter, nästan aldrig vår, sommar. Tycker också det är skönt att höra att man inte är ensam om att springa och snörvla. Problemet är ju vad man gör åt det, inte lätt att snyta sig i n
Quote from Funbeat user on 26 October 2009, 21:44Jag drömmer om att kunna snyta mig som en riktig löpare/skidåkare/orienterare - enbart med hjälp av tumme och pekfinger.
Jag drömmer om att kunna snyta mig som en riktig löpare/skidåkare/orienterare - enbart med hjälp av tumme och pekfinger.
Quote from Funbeat user on 26 October 2009, 21:46Det är bara att blåsa ut, som en val.
Det är bara att blåsa ut, som en val.
Quote from Funbeat user on 26 October 2009, 21:47Jag har försökt, men jag måste ha tyg (eller papper) emellan.
Jag har försökt, men jag måste ha tyg (eller papper) emellan.
Quote from Funbeat user on 26 October 2009, 21:48Täpp till ena näsborren genom att trycka in näsvingen. Fräs till. Byt näsvinge. Upprepa.
Fordrar en nåt vattnigare konsistens. Uppsikt bakåt för passerande cyklister då detta kan förekomma rekommenderas.
Täpp till ena näsborren genom att trycka in näsvingen. Fräs till. Byt näsvinge. Upprepa.
Fordrar en nåt vattnigare konsistens. Uppsikt bakåt för passerande cyklister då detta kan förekomma rekommenderas.