Quote from Funbeat user on 29 October 2009, 17:47Vetekatten har väl flera ingångar, och så finns ju (eller är det kvar?) Sturekatten också, trevligt det med.
Vetekatten har väl flera ingångar, och så finns ju (eller är det kvar?) Sturekatten också, trevligt det med.
Quote from Olof Robertson on 29 October 2009, 20:03Ahaa ja det kanske är baksidan! Haha jag tyckte bara det var lustigt om det var samma, för jag har inte varit i Sthlm mer än typ 5 ggr och så såg jag den där sist och bild på samma café eventuellt 🙂
Ahaa ja det kanske är baksidan! Haha jag tyckte bara det var lustigt om det var samma, för jag har inte varit i Sthlm mer än typ 5 ggr och så såg jag den där sist och bild på samma café eventuellt 🙂
Quote from Funbeat user on 30 October 2009, 07:50Börjar med snor - slutar med café. Betydligt trevligare än vissa andra inlägg med äckelfaktor 100. 😀
Börjar med snor - slutar med café. Betydligt trevligare än vissa andra inlägg med äckelfaktor 100. 😀
Quote from Funbeat user on 5 November 2009, 01:49Åh jösses, vilken tråd! Jag brukar snyta mig som en "riktig" löpare eller skidåkare rätt ofta nu för tiden (det går åt så många näsdukar annars) när jag är ute och tränar och känner mig äcklig då och skäms jättemycket om jag kommer på att nån kan ha sett
Åh jösses, vilken tråd! Jag brukar snyta mig som en "riktig" löpare eller skidåkare rätt ofta nu för tiden (det går åt så många näsdukar annars) när jag är ute och tränar och känner mig äcklig då och skäms jättemycket om jag kommer på att nån kan ha sett