Quote from Olof Robertson on 28 October 2009, 16:48Hahaha. Men det vetekatten vilket som är värst...
Hahaha. Men det vetekatten vilket som är värst...
Quote from Funbeat user on 28 October 2009, 16:59ok där gick det över gränsen.. kommer inte fortsätta läsa detta.... blääääää
😛
ok där gick det över gränsen.. kommer inte fortsätta läsa detta.... blääääää
😛
Quote from Funbeat user on 28 October 2009, 17:15Beredd att hålla med David här: När startar det att vara äckligt? När det befinner sig i näsan/munhålan eller på väg ut genom näsan?
Uppenbarligen är det äckligare att låta det ta den närmsta vägen rakt ut genom näsan.
Näst äckligast verkar vara att dra
Beredd att hålla med David här: När startar det att vara äckligt? När det befinner sig i näsan/munhålan eller på väg ut genom näsan?
Uppenbarligen är det äckligare att låta det ta den närmsta vägen rakt ut genom näsan.
Näst äckligast verkar vara att dra
Quote from Funbeat user on 28 October 2009, 17:28Skulle precis gå till bords för att äta middag!
Men efter den bilden så väntar jag nog en liten stund!!(#)
Skulle precis gå till bords för att äta middag!
Men efter den bilden så väntar jag nog en liten stund!!(#)
Quote from Funbeat user on 28 October 2009, 20:18Underbar bild! (#)
Drar mig till minnes nån historia som berättades av en kraftigt överviktig kvinna som fått munnen (tänderna) igensydda för att hon inte skulle kunna äta fast föda.
Det gick bra ända tills hon fick maginfluensa, hon beskrev det som att
Underbar bild! (#)
Drar mig till minnes nån historia som berättades av en kraftigt överviktig kvinna som fått munnen (tänderna) igensydda för att hon inte skulle kunna äta fast föda.
Det gick bra ända tills hon fick maginfluensa, hon beskrev det som att
Quote from Funbeat user on 29 October 2009, 16:00Är det här möjligen funbeats bästa tråd genom tiderna?
Är det här möjligen funbeats bästa tråd genom tiderna?
Quote from Funbeat user on 29 October 2009, 16:07@Jenny
Tvivlar på att pojkarna kom ut härifrån. 🙂
BILD:http://www.ijspsykoterapi.se/vetekatten.JPG
@Jenny
Tvivlar på att pojkarna kom ut härifrån. 🙂
Quote from Olof Robertson on 29 October 2009, 16:15Jaa men är det inte i Stockholm? Minns att jag såg ett café där som hette det, men att det låg på en mindre gata utan trafik... 🙂 Kul om det är samma.
Jaa men är det inte i Stockholm? Minns att jag såg ett café där som hette det, men att det låg på en mindre gata utan trafik... 🙂 Kul om det är samma.
Quote from Funbeat user on 29 October 2009, 16:16Det vetekatten?
Det vetekatten?
Quote from Olof Robertson on 29 October 2009, 16:55Ja, vetekatten 🙂
Ja, vetekatten 🙂