Quote from Funbeat user on 27 October 2009, 07:36Plus att det ser så snyggt ut.
Redigering: Bild borttagen för att skydda känsliga personer. Hårdhudade kan följa nedanstående länk:
http://cm1.theinsider.com/media/0/359/57/post_image-david-beckham-snot-rocket-1.0.0.0x0.480x404.jpeg
Plus att det ser så snyggt ut.
Redigering: Bild borttagen för att skydda känsliga personer. Hårdhudade kan följa nedanstående länk:
http://cm1.theinsider.com/media/0/359/57/post_image-david-beckham-snot-rocket-1.0.0.0x0.480x404.jpeg
Quote from Funbeat user on 27 October 2009, 07:38Ser ut som grå massa.
Ser ut som grå massa.
Quote from Funbeat user on 27 October 2009, 10:51Lena M J, jag skulle också vilja kunna de, jag gör exakt som de beskrivs att man ska göra, men jag blir för äcklig så jag har gett upp. Men de skulle var praktiskt att kunna!
Lena M J, jag skulle också vilja kunna de, jag gör exakt som de beskrivs att man ska göra, men jag blir för äcklig så jag har gett upp. Men de skulle var praktiskt att kunna!
Quote from Eleonore Hammare on 27 October 2009, 12:42Lena och Siv, det gäller att såga satsa 😉 Jag var som ni, en smula okunnig på området, när jag en vinterdag var påväg uppför fjället och snoret ville liksom aldrig ta slut. Då blev jag förbannad rent ut sagt och fräste till. Och sen den dagen är det (oft
Lena och Siv, det gäller att såga satsa 😉 Jag var som ni, en smula okunnig på området, när jag en vinterdag var påväg uppför fjället och snoret ville liksom aldrig ta slut. Då blev jag förbannad rent ut sagt och fräste till. Och sen den dagen är det (oft
Quote from Funbeat user on 27 October 2009, 13:05du ska höra då jag fräser i papper...eller trumpetar menar jag.
du ska höra då jag fräser i papper...eller trumpetar menar jag.
Quote from Funbeat user on 27 October 2009, 15:01För mig är det förutom teknik också en fråga om sammanhang och då syftar jag inte på vett och etikett :-).
Om jag i vardagen är lite snuvig och kör pekfingertekniken så slutar det oftast med ett misslyckat resultat, men när jag under ett träningspass mås
För mig är det förutom teknik också en fråga om sammanhang och då syftar jag inte på vett och etikett :-).
Om jag i vardagen är lite snuvig och kör pekfingertekniken så slutar det oftast med ett misslyckat resultat, men när jag under ett träningspass mås
Quote from Olof Robertson on 28 October 2009, 15:59Detta är helt ärligt bland det äckligaste jag vet. Jag kräks nästan när jag läser, ännu värre när jag ser nån göra det. Fy sjutton va fullkomligt vidrigt det är.
Och ja, jag vet, det är praktiskt. Men det hjälper liksom inte. (#)
Detta är helt ärligt bland det äckligaste jag vet. Jag kräks nästan när jag läser, ännu värre när jag ser nån göra det. Fy sjutton va fullkomligt vidrigt det är.
Och ja, jag vet, det är praktiskt. Men det hjälper liksom inte. (#)
Quote from Funbeat user on 28 October 2009, 16:24Men Jenny.
Det är ju bara snor.
Håll ändå med om att det är bättre med en väl utförd luftsnytning än att låta snoret rinna vidare in i munnen...
😉
Men Jenny.
Det är ju bara snor.
Håll ändå med om att det är bättre med en väl utförd luftsnytning än att låta snoret rinna vidare in i munnen...
😉
Quote from Funbeat user on 28 October 2009, 16:25tack jenny att det inte bara var jag som satt och blir spyfärdig... skulle aldrig klara och fräsa ut huää... *rysningar över kroppen"
jag är oxå alltid snorig, blir ofta när jag går ut även om jag inte anstränger mig. ibland när jag tränar inne blir jag s
tack jenny att det inte bara var jag som satt och blir spyfärdig... skulle aldrig klara och fräsa ut huää... *rysningar över kroppen"
jag är oxå alltid snorig, blir ofta när jag går ut även om jag inte anstränger mig. ibland när jag tränar inne blir jag s
Quote from Funbeat user on 28 October 2009, 16:46Kunde ha varit värre. Mycket värre 🙂
BILD:http://www.tammiefritsch.com/laughs/images/puke.jpg
Kunde ha varit värre. Mycket värre 🙂