Quote from Funbeat user on 24 February 2013, 21:31Kille på 60kg och tjej på 60 kg går ju inte att jämföra. Tjejens fettprocent är ju, i standardfallet, högre.
Kille på 60kg och tjej på 60 kg går ju inte att jämföra. Tjejens fettprocent är ju, i standardfallet, högre.
Quote from Funbeat user on 24 February 2013, 21:43...vilket antagligen beror på gravid/amnings-grejen.
...vilket antagligen beror på gravid/amnings-grejen.
Quote from Funbeat user on 25 February 2013, 08:30Tror mer på att det beror på att det skall vara mjukt och mysigt att ta i :p
Iofs så kan man ju se det som ett sätt att locka motsatta könet till reproduktion...
Tror mer på att det beror på att det skall vara mjukt och mysigt att ta i :p
Iofs så kan man ju se det som ett sätt att locka motsatta könet till reproduktion...
Quote from Funbeat user on 25 February 2013, 10:59Lite lustigt att Johan nämner orden testosteron och vita amerikaner i samma inlägg.
Om man ser och lyssnar på de "vita hoppen" Galen Rupp och Ryan Hall så får man ju inte intrycket att de lämnat High school och testosteron är det absolut sista man tänker
Lite lustigt att Johan nämner orden testosteron och vita amerikaner i samma inlägg.
Om man ser och lyssnar på de "vita hoppen" Galen Rupp och Ryan Hall så får man ju inte intrycket att de lämnat High school och testosteron är det absolut sista man tänker
Quote from Jonny Persson on 25 February 2013, 11:02Gabba Gabba Hey!
Gabba Gabba Hey!
Quote from Funbeat user on 25 February 2013, 13:50Att reducera människor till två kategorier av kön och sedan dra slutsatser om vilken kategori av människor som springer snabbare än den andra blir för mig absurd. Därför blir också frågan om varför det är på detta vis absurd. Som Lars påpekar så är det ri
Att reducera människor till två kategorier av kön och sedan dra slutsatser om vilken kategori av människor som springer snabbare än den andra blir för mig absurd. Därför blir också frågan om varför det är på detta vis absurd. Som Lars påpekar så är det ri
Quote from Funbeat user on 25 February 2013, 13:56Då borde väl alla tävla i samma klass oavsett kön i så fall, enligt hur du tänker Jonas?
Då borde väl alla tävla i samma klass oavsett kön i så fall, enligt hur du tänker Jonas?
Quote from Funbeat user on 25 February 2013, 15:12Intressanta kommentarer där från Olle E och Jonas R T. När jag sprang ultratävling i helgen så hojtade någon i andra halvan av loppet att jag var bäste svensk vilket förbryllade mig eftersom jag var helt säker på att två låg före mig. Men det var förstås
Intressanta kommentarer där från Olle E och Jonas R T. När jag sprang ultratävling i helgen så hojtade någon i andra halvan av loppet att jag var bäste svensk vilket förbryllade mig eftersom jag var helt säker på att två låg före mig. Men det var förstås
Quote from Funbeat user on 25 February 2013, 15:54Nja, nu gällde det börsnoterade företag och troligtvis någon lista.
Nja, nu gällde det börsnoterade företag och troligtvis någon lista.
Quote from Funbeat user on 25 February 2013, 17:04Ja, det har du rätt i. För tio år sedan såg jag något liknande och då hette de flesta VD:arna Göran. Nu Johan och om 10 år heter de nog Kevin och är fortfarande fler än kvinnorna.
Ja, det har du rätt i. För tio år sedan såg jag något liknande och då hette de flesta VD:arna Göran. Nu Johan och om 10 år heter de nog Kevin och är fortfarande fler än kvinnorna.