Quote from Funbeat user on 29 March 2012, 08:39Jag har stretchat mig rörligare, fick banningar för mina korta baksidor (lår), 35 gr på höger 40 gr på vänster. Jag är inte framme vid 90 än men kanske 50-60.
Korta baksidor kan leda till sittande löpställning mot slutet på långpass, men i övrigt stretc
Jag har stretchat mig rörligare, fick banningar för mina korta baksidor (lår), 35 gr på höger 40 gr på vänster. Jag är inte framme vid 90 än men kanske 50-60.
Korta baksidor kan leda till sittande löpställning mot slutet på långpass, men i övrigt stretc
Quote from Funbeat user on 29 March 2012, 13:16Någon som provat denna för vader ?
www.thestick.com
Tycker inte foamroller funkar på underbenen, behöver mer tryck
Någon som provat denna för vader ?
Tycker inte foamroller funkar på underbenen, behöver mer tryck
Quote from Jonny Persson on 29 March 2012, 13:18Den funkar mycket bättre på vaderna. Det går att lägga så mycket tryck man nu känner att man tål.
Den funkar mycket bättre på vaderna. Det går att lägga så mycket tryck man nu känner att man tål.
Quote from Elias Engqvist on 29 March 2012, 14:17Apropå "stick" - då jag fick en muskelbristning i en vad (även kallat gubbvad) var jag till Access Rehab (i Stockholm) och fick akupunktur from hell i vaden. Han stack in en nål och vred runt - det gjorde så fruktansvärt ont att jag faktiskt skrek högt en
Apropå "stick" - då jag fick en muskelbristning i en vad (även kallat gubbvad) var jag till Access Rehab (i Stockholm) och fick akupunktur from hell i vaden. Han stack in en nål och vred runt - det gjorde så fruktansvärt ont att jag faktiskt skrek högt en
Quote from Funbeat user on 29 March 2012, 14:20@Marcus: vet du var man kan köpa en "The Stick" i Sverige/Stockholm. Hittar den endast i nätbutiker från USA.
Iof hade jag tänkt ta en rundstav och sen ett PVC rör med passande diameter över så det rullar fritt på staven, sen två cykelhandtag på sidorna.
@Marcus: vet du var man kan köpa en "The Stick" i Sverige/Stockholm. Hittar den endast i nätbutiker från USA.
Iof hade jag tänkt ta en rundstav och sen ett PVC rör med passande diameter över så det rullar fritt på staven, sen två cykelhandtag på sidorna.
Quote from Jonny Persson on 29 March 2012, 14:26Vet ej. Jag köpte min på plats i USA efter att ha fått testa den.
Vet ej. Jag köpte min på plats i USA efter att ha fått testa den.
Quote from Funbeat user on 29 March 2012, 19:46Christer
Det låter rimligt, vid muskelbristning tror jag inte man ska massera, det är inte alls bra vid en bristning. Det kan man läsa på massörernas hemsidor.
Christer
Det låter rimligt, vid muskelbristning tror jag inte man ska massera, det är inte alls bra vid en bristning. Det kan man läsa på massörernas hemsidor.
Quote from Funbeat user on 29 March 2012, 19:51Med happy ending?
Med happy ending?
Quote from Funbeat user on 16 March 2013, 18:57borttaget inlägg
borttaget inlägg
Quote from Funbeat user on 17 March 2013, 11:12Och här kan man köpa banners på funbeat..
http://www.funbeat.se/about/advertise.aspx
Och här kan man köpa banners på funbeat..