Quote from Funbeat user on 25 August 2008, 15:24Kör helst på trappa eller annan avsats. Barfota ett ben i taget. Några set. Varje set till utmattning; inte ett bestämt antal.
När det sen gäller att utveckla så lastar jag hellre på vikt än att att köra fler och fler. Det är väl en bra strategi?
Kör helst på trappa eller annan avsats. Barfota ett ben i taget. Några set. Varje set till utmattning; inte ett bestämt antal.
När det sen gäller att utveckla så lastar jag hellre på vikt än att att köra fler och fler. Det är väl en bra strategi?
Quote from Funbeat user on 25 August 2008, 15:34Trottoarkanter när man väntar på bussen och på grönt ljus är perfekt!
Trottoarkanter när man väntar på bussen och på grönt ljus är perfekt!
Quote from Funbeat user on 25 August 2008, 15:35Får man inte lite "funny walk - John Cleese-blickar" då?
Får man inte lite "funny walk - John Cleese-blickar" då?
Quote from Funbeat user on 25 August 2008, 15:41Tack Lena!
Ska testa på Kungsgatan om ett par minuter.
Här finns såååå många konstiga människor i stan i alla fall,
folk har nästan slutat titta på uddisar.
Tack Lena!
Ska testa på Kungsgatan om ett par minuter.
Här finns såååå många konstiga människor i stan i alla fall,
folk har nästan slutat titta på uddisar.
Quote from Funbeat user on 25 August 2008, 18:46Lena: Exempel tack! 😀
Lena: Exempel tack! 😀
Quote from Elias Engqvist on 25 August 2008, 18:47Ny tv-serie: Tanter på Kanter...
Ny tv-serie: Tanter på Kanter...
Quote from Funbeat user on 25 August 2008, 18:50Riktig "silly walk" längs Drottninggatan tillsammans med en väninna, hela vägen från t-centralen till Odengatan- vållade både jubel och misstänksamma blickar.
Och så pratar jag högt med mig själv där jag går. Fast varför skulle det vara konstigt? Andra
Riktig "silly walk" längs Drottninggatan tillsammans med en väninna, hela vägen från t-centralen till Odengatan- vållade både jubel och misstänksamma blickar.
Och så pratar jag högt med mig själv där jag går. Fast varför skulle det vara konstigt? Andra
Quote from Funbeat user on 25 August 2008, 19:51Var det inte du Lena som i en annan tråd pratade om hur ni roade er på kontoret ... krypandes i korridorer vill jag minnas? Så tåhävningar är ju som sagt ganska lindrigt.
Var det inte du Lena som i en annan tråd pratade om hur ni roade er på kontoret ... krypandes i korridorer vill jag minnas? Så tåhävningar är ju som sagt ganska lindrigt.
Quote from Funbeat user on 25 August 2008, 22:06Jo, det är mycket krypande och hoppande och krälande i mitt liv... 🙂
Jo, det är mycket krypande och hoppande och krälande i mitt liv... 🙂
Quote from Funbeat user on 26 August 2008, 09:35Lena, dig skulle jag vilja känna 🙂
Alldeles förmånga gör bara vad som förväntas här i världen!
Lena, dig skulle jag vilja känna 🙂
Alldeles förmånga gör bara vad som förväntas här i världen!