Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningVarför tåhävningar?
You need to log in to create posts and topics.

Hahahaha
Tanter på kanter och silly walk.
När jag startade mina tåhävningar igår,
blev det knäpptyst på kafebordet några meter ifrån.
Sen hördes viskningen:
-Vad gööör hon tror du?
Svaret kom efter en stund.
- Jag tror hon strechar eller nåt.
Leende gick

Så kan även tåhävningar bli roliga 🙂

Sen kan man föra in alla roliga upplevelser i samband med tåhävningar på nya platser i kalendern. (L)

Tack för alla inspirerande tåhävningstips, det blir tåhävningar i trappen på väg upp till tandborstning nu för tiden. Tänk om all träning var så lätt.

... och när Du ändå står där och borstar tänderna: ställ Dig på ett ben och blunda medan Du borstar på. Byt fot efter en stund. Suveränt för musklerna kring fotleden. Förebygger stukningar!

Blir förståss lättare om man har eltandborste,...

Just "dötiden" när man borstar tänderna är något som jag utnyttjar till tåhävningar av olika slag. Det är så lätt att glömma att träna tåhävningar varje dag, men nu när jag gjort det till en vana att göra det i samband med att jag borstar tänderna så glöm

Tåhävningar under tandborstning och armhävningar under fluorskölningen....

Kan man få in fler moment i badrumsritualerna?

Ingen badrumsritual, men en pendlarritual: I stället för att slåss om sätena i ett överfullt pendeltåg brukar jag stå upp utan att hålla i mig. Med alla oväntade inbromsningar och svängar hit och dit blir det en intressant vrist- och vadstärkande balansöv

Ska nog börja göra lite tåhävningar när jag väntar på bussen till skolan, hehe 😀

Ha ha Per -så gör jag också de (få) gånger jag åker buss eller tåg!

är man hardcore med sina badrumsritualer så sitter man aldrig på toa. en djup och statisk knäböjning - utmaning!