Quote from Funbeat user on 30 August 2008, 21:41utmanar direkt.
utmanar direkt.
Quote from Funbeat user on 30 August 2008, 21:43Hardcore är avmonterad toa och endast hålet att sikta i.
Hardcore är avmonterad toa och endast hålet att sikta i.
Quote from Funbeat user on 30 August 2008, 23:30är man riktigt äkta hardcore har man sett till att man inte har en sån toa med avlopp i golvet som man monterar bort, utan en sån som hänger helt på väggen, som således har avloppet i väggen, då får man sikta och ta i bra.
är man riktigt äkta hardcore har man sett till att man inte har en sån toa med avlopp i golvet som man monterar bort, utan en sån som hänger helt på väggen, som således har avloppet i väggen, då får man sikta och ta i bra.
Quote from Funbeat user on 31 August 2008, 07:37Hahaha! Lysande ide! Synd att jag inte har sån stol i nuvarande lägenhet annars hade det varit givet.
Hahaha! Lysande ide! Synd att jag inte har sån stol i nuvarande lägenhet annars hade det varit givet.
Quote from Funbeat user on 31 August 2008, 08:48MAn kanske skulle göra all telefontid till tåhäv-tid. Ger starkare vader och lägre telefonräkning 🙂
MAn kanske skulle göra all telefontid till tåhäv-tid. Ger starkare vader och lägre telefonräkning 🙂
Quote from Funbeat user on 31 August 2008, 09:49På min förrförra arbetsplats tog det 45 sekunder för en kopp kaffe att tillverkas i automaten. Under den väntetiden satt jag i 90 grader mot en vägg alt. gjorde armhävningar mot väggen.
På min förrförra arbetsplats tog det 45 sekunder för en kopp kaffe att tillverkas i automaten. Under den väntetiden satt jag i 90 grader mot en vägg alt. gjorde armhävningar mot väggen.
Quote from Funbeat user on 31 August 2008, 12:50Tåhävningar är nog grejen för mig. Mina vader ömmar. Sprang en backig mil i morse och blev knappt andfådd på grund av vader och stramande baksida.
Alltså: Hur gör man? (Ja, jag är lite korkad ibland - jag har nämligen inte förstått det riktigt trots typ
Tåhävningar är nog grejen för mig. Mina vader ömmar. Sprang en backig mil i morse och blev knappt andfådd på grund av vader och stramande baksida.
Alltså: Hur gör man? (Ja, jag är lite korkad ibland - jag har nämligen inte förstått det riktigt trots typ
Quote from Funbeat user on 31 August 2008, 15:52http://www.sct.nu/traning/ovningar/fotvad/fotvadbilder.html
Quote from Funbeat user on 31 August 2008, 16:25bra länk!!!
bra länk!!!
Quote from Funbeat user on 31 August 2008, 19:31Tack för länken, Staffan R!
Tack för länken, Staffan R!