Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningVarm i brallorna
You need to log in to create posts and topics.

Jag har bara kallingar under löparbrallorna då det är kallt (minus) ute!
Bara så ni vet!

Som sagt trosorna känns fräschare än tajtsen eftersom de tvättas i minst 60, vilket inte tajtsen är märkta för. Inget hysteriskt eller konstigt med det.

Lingling, ibland får man vara lite busig och inte göra som det står på "lappen". 😉

Tvätta Du i 60 grader. Klarar plaggen inte det är det inte värda sina pengar. Craft, Rönish, Nike och Casall klarar alla 60-tvätt.

Jag kör mina cykelbyxor i 60 emellanåt, och nu när jag pga skavsår haft tajtsen utan trosor under så fick de gå i 60 - men en sak jag inbillar mig är att de håller lite längre i 40 än 60, och trosorna är en aning billigare än tajtsen 😉

OK, mina Niketights är tre och ett halvt år gamla - tvättade i 60 varenda gång. Så, visst, beroende på hur länge man vill de ska hålla så...:-)

Craften funkar ff iaf.

🙂
Minns faktiskt inte hur gamla mina är ... men de håller iaf längre än mina längre modeller, som slits mer på asfalt etc än av tvättmaskinen ... men inte kasserats än.

Det är väl nästan skönt att saker går sönder så småningom (inte för fort förstås) så man får lite förnyelse?

🙂

Jag vill inte att saker ska gå sönder. Har jag betalat 900 spänn för ett par långa Crafttights (mina senaste) så ska de hålla och jag vill kunna ha kvar dem länge. Jag har, tills dags dato, ännu inte avytttrat några löpartights. Alla är hela och fina. 🙂

Om man ramlar?