Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningVarm i brallorna
You need to log in to create posts and topics.

Ren svett är inte ofräscht. 🙂

Sant! Så länge luktsinnet är intakt,så får näsan avgöra när det är läge att skicka in kläderna i masinen!

Jag har också ett par liknande bland alla tights. Jag tycker inte dom är speciellt fula. Däremot skulle det aldrig funka på längre pass för mig - fladdret skulle nog ge mig skav är jag rädd. Men dom är sköna på kortare rundor. 🙂

Använder tights för att annars får jag rejäla skavsår på insidan av låren. Alltid utan kalsonger men med löparshorts utanpå. Med bara shortsen springer jag ibland men alltid utan kalsonger (vad skall annars innerbyxan vara till?) Dessa innerbyxor tappar r

Om det är riktigt varmt ute kan man lika gärna springa i bara funktions-kallingarna som i funktionstightsen. Båda samtidigt verkar ju nojjigt. Den ohämmade springer helt utan.

är funktionstrosor som någon nämnde nåt att ha? blir det en fantastisk känsla av osvettighet? jag kör alltså inte med tights.

det behövs inte speciella löpartrosor, vilka trosor som helst i icke bomull och bra passform funkar.

Om man kör 1 pass med exempelvis en funktionströja och sedan tvättar den, så är 40 graders tvätt mer än väl för att få en ren och fräsch tröja igen.

Om man däremot kör 3-4 pass med samma tröja innan tvätt så förstår jag dock att/om man är hysterisk när

Det beror också på om man tvättar direkt efter passet eller om den får vänta några dagar på tvätt har jag märkt.
Ättika är en god vän 🙂

Var nyss ute på en kortis i mina nya uppslitsade light-marathon-HighTech-brallor. Min 11-årige sons kommentar "Kalsongmannen!!!" (följt av ett asgarv) fick mig att känna mig lite mer naken än nödvändigt.

Peckelvarmt var det ute så svetten dröp. Men varmt