Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELVart hittar man folk som tränar d …
You need to log in to create posts and topics.

Senste mordet härute var ju killen som även blev uppbränd... och det skedde bokstavligen talat runt knuten på vårt gym, Rasmus... Just so you know. 😉

Kumla har jag kört igenom 1000ggr, men såg ingen Linda där... konstigt! 🙂

Hoppsan hejsan så försigkommet!

Jojo, Kumla stämmer bra, blir Örebro snart. Och singeltorka? Nja, jag börjar faktiskt tro att det är här de finns...
Även utanför murarna!!! (det lokala gymet är placerat ca 50 meter från huvudentrén till "kåken", som vi

Kan bero på att du måste stanna till för att hinna se nått av det? Iofs, vad jag kan minnas är det en hel del farthinder därinne... Linda? Är det du som är orsaken, allt för att få singelkillarna att stanna?

Inte så konstigt att det numera bara är trevliga killar kvar här då, när de som inte är så trevliga har flyttat till kåken. 😛

Nä du Jari - tillbringar nästan all vaken tid i Örebro. Ska du leta får titta på gymet - eller i elljusspåret... En och annan löpartur på gatorna blir det förståss ibland!

Jaja, men nu blir det inte nån sväng därigenom mer... those were the days! Nu är jag ju västgöte för bövelen, då kan man ju inte hålla på å ränna där uppe 😉 Får allt hålla mig här nere, ända tills det är dags att flytta igen *skratt*

Klart jag är det Anders! Jag träffas säkrast nånstans mellan tågstationen och gymet...

Håller faktiskt med dig Jari - det finns inte många anledningar att söka sig till Kumla... Om man inte ruvar på en barnfamilj eller ett aktivt pensionskonto... Finns inte mycket för en någorlunda utåtriktad singeltjej här. Att flytta hit var verkligen en

Jodå, Gamla Tuvevägen och den änden av Gamla Björlandavägen är också en del av gangsterområdet runt Ångpannegatan. Min pendlingsväg går precis där på G:a Tuvevägen. Killen som blev ihjälskjuten i korsningen där kanske du minns? Det låg blommor och ljus dä