Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELVart hittar man folk som tränar d …
You need to log in to create posts and topics.

Mycke vill ha mer. 😉

Är väl bättre att alla flyttar hit? Fylla götet med träningsglada singlar av båda könen istället.

Jaa! Så kan vi göra en enda stor speed dating-grej av det hela! 🙂

Skitbra tänkt Anders. Kan vi flytta in hos dig allihopa då? För jag tycker mig ha hört något om bostadsbrist?

Måste säga att jag är besviken... Tillbringade sju år i Göteborg, men inte tusan hittade jag några träningsglada singelkillar!
Och nu när jag flyttat verkar det som om ni samlats i Götet hela högen!

Och Linda fattar inte kopplingen? 😉
Tja, kan nog få in en tio stycken i lägenheten, sen har jag två fotbollsplaner rakt utanför för dem som inte är så vana vid tält. 100 meter åt andra hållet har jag en stor skog för er som är lite mer vildmarkssugna. (J

Hising Island är gangsterhålan nummer ett i stan! Ångpannegatan toppar väl mordstatistiken för Gbg de senaste åren.

Fast det är ju inget man märker av som icke-gängmedlem.

Det enda jag vet säkert om Gbg är att hur man än hade TÄNKT köra så hamnar man på Hisingen i alla fall. Eländig stad att köra bil i... (säger hon som gladeligen kör bil i Sthlm)

Haha, det säger många, men jag fattar inte hur man lyckas med det. Men för all del, det finns värre ställen att hamna fel! 😀
Har man en riktig bonnröta kanske man träffar på en riktigt trevlig prick - som mig, till exempel! 😀

Nu blev jag nyfiken på var Linda bor nu och om det är samma singeltorka där?

Kumla, enligt eniro.

Ja, förhoppningsvis inte bunkern... 😉