Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELVart hittar man folk som tränar d …
You need to log in to create posts and topics.

Så om alla har visningar på sina lägenheter kanske singellivet löser sig- och man finner sig själv i en lägenhet i en annan stad än vad man tänkt sig... Kan ju bli riktigt spännande!

Önskar detsamma, hoppas 2 människor kan få den turen i alla fall...

Hmm.. jag kan självklart visa upp min etagevåning i brukshålan, men om någon vill flytta in så vill jag bara å det bestämdaste meddela att jag ingår i paketet! Hade liksom inte tänkt flytta just nu? (förutom för det faktum då att alla intressanta variante

Klimatet suger.

Då flyttar man inåt land en bit så man har pendelavstånd. Grästorp; where the sun always shine.

(och nu undrar jag i mitt stilla sinne vad det är för skillnad på smileysarna (V ) och (hv )

Psst, Sofia. Det är ingen skillnad alls...

För att du flyttade till fel stad såklart Niklas? Doh!

Ja ja, är jag fortfarande lika tråkigt singel när det är dags att se sig om efter nytt jobb om ca 2 år så får jag väl ge upp och flytta ned då. Men ni har ju så konstigt klimat där när vi har vinter här uppe. Fast finns det fler som er där nere så kan ma

Niklas, du kan säkert resa till snöiga berg året runt från Västkusten med 🙂 Och springa kan man väl göra överallt?

Men Anna? Det var väl inte till västkusten som Niklas borde flytta? Där finns det ju redan ett överskott på tränande godingar?