Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELVart hittar man folk som tränar d …
You need to log in to create posts and topics.

men fördomar bygger på erfarenheter!

1. Jag är inte infödd Göteborgare, jag har bara kommit att älska området. Och enligt Göteborgare är jag ingen riktig sådan, då jag bor på Hisingen...

2. Har fortfarande inte mött någon otrevlig Göteborgare. Tvärtom, här tar folk ett steg fram och håller

och det finns ju facktist ett antal mil till ovanför GBG 🙂 människor är är också ganska trevliga, iaf endel 🙂

Helt korrekt Emelie......allt utanför dom större städerna i sverige är inte obefolkat 🙂

Va!? 😀

Mats det är facktiskt så, och det är inte bara på sommaren det är fint heller, kanske fint på vintern när det inte är npgra huggormar (sommargäster) där

Jag tycker göteborgare är ett trevligt släkte, men skåningar DOM...
Göteborgare e betydligt trevligare än stockholmare! 08-or som är att mäta med amerikanare, tror att de är det enda exestensiella och världsliga (#)

Finns trevliga och mindre trevliga precis överallt, vart man än går och vilken sten man än lyfter på. 🙂 Är nån mindre trevlig så är det bara att vara desto värre tillbaka, då brukar dom förstå 😉

Brukar bara skaka på huvet åt dom o säg att jag tycker synd om dem, då blir dom :@ 😀

Hahaha, ja, det är ju ETT sätt... annars kan man ju börja fjolla sig, precis som dom gör i "Fjollträsk" 😉 Funkar skiiiitbra!