Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELVart hittar man folk som tränar d …
You need to log in to create posts and topics.

Själv längtar jag till Jämtland "jamt och standut". Bodde bara 10 veckor i Östersund och det är nu mer än 10 år sen, men det är ju bara sååå vackert där och trevliga karlar var det med.. fast då var man ju stadigt upptagen så det hade man ju inget för då.

Kan för övrigt avslöja att jag känner ungefär lika för Stockholm med som för Gbg.. dvs jag tycker om att besöka stan, (och jag känner mig ju fortfarande "hemma" i Stockholm när jag är där), men jag skulle inte vilja flytta tillbaka. ICKE!

Ujdå, klockan rusar på... snart dags att packa träningsväskan och bege sig mot mitt Core/Spin-pass... tänkte jag skulle gymma lite innan, så jag är uppvärmder å klarer när dä dra igång 😀

Ha en förjävligt sketago dag på er, så hörs vi!

Klart du hade otur, du träffade ju inte mig!

Fungerar altid med Skånska i Stockholm...jag säger bara att jag är från Söder

Närkemål funkar utmärkt i Stockholm. Fiiiiint......
Värre i Götet, där blir jag bemött som en stockholmare. Håller med tidigare talare, det är inte alltid en fördel...

Vad är de för fölk ni träffar här nere egentligen???

Härligt folk! Har hittat mina bästa vänner i Göteborg. Stockholmssyndromet är inte specifikt för Gbg, det är en nationell företeelse. Samma fördom som den om att sola alltid skiner i Karlstad. Gör den visst inte.

Jag tycker ofta att det här beteendet brukar dyka upp när man är på krogen, men jag ser det inte som ett problem ö.h.t... Jag ser det mest som en legitim chans att få vara lite dryg tillbaka... 😉 Det brukar alltid sluta med att man skrattar tillsammans ä

Men som någon här ovan sa, om någon verkar avigt inställd mot dig, dra ett skämt, gärna om dig själv på din bekostnad, så lättar de garanterat upp rätt så bra. 🙂