Quote from Guest on 15 February 2010, 12:43Hej,
Är det någon som vet vart man vänder sig när man fått ont i foten och inte vet vad det beror på. Ont liksom vi avstampt i framfoten, även haft ont längs insidan av foten. Blev akut ont efter löpning i torsdags med broddar. Har inte blivit bätter trot
Hej,
Är det någon som vet vart man vänder sig när man fått ont i foten och inte vet vad det beror på. Ont liksom vi avstampt i framfoten, även haft ont längs insidan av foten. Blev akut ont efter löpning i torsdags med broddar. Har inte blivit bätter trot
Quote from Funbeat user on 15 February 2010, 12:53Hälsocentral säger jag. Du kommer nog troligtivs inte bli tagen på så stort allvar om du inte hävdar att smärtan kom plötsligt, och inte blivit bättre trots att det gått flera dagar.
Att säga att det kommit smygande och blivit lite sämre den senste tide
Hälsocentral säger jag. Du kommer nog troligtivs inte bli tagen på så stort allvar om du inte hävdar att smärtan kom plötsligt, och inte blivit bättre trots att det gått flera dagar.
Att säga att det kommit smygande och blivit lite sämre den senste tide
Quote from Funbeat user on 15 February 2010, 12:59Vårdcentralen vet jag att inte är någon ide att vända sig till. Tänkte på ortoped eller nåt sånt kanske?
Vårdcentralen vet jag att inte är någon ide att vända sig till. Tänkte på ortoped eller nåt sånt kanske?
Quote from Funbeat user on 15 February 2010, 13:03När jag får probem som jag vill ska bli omhändertagna går jag till naprapat, http://www.sundbybergshalsocenter.se/
De har fixat både det ena och det andra när jag haft ont, och jag har inte alltid haft koll på vad som orsakat det. Jag är helnöjd.
När jag får probem som jag vill ska bli omhändertagna går jag till naprapat, http://www.sundbybergshalsocenter.se/
De har fixat både det ena och det andra när jag haft ont, och jag har inte alltid haft koll på vad som orsakat det. Jag är helnöjd.
Quote from Funbeat user on 15 February 2010, 13:10Tack! Jag ringde och de lät jättebra så jag fick en tid imorgon!
Tack! Jag ringde och de lät jättebra så jag fick en tid imorgon!
Quote from Funbeat user on 15 February 2010, 13:12Toppen att du kunde komma dit snabbt. Hälsa Pia från mig, om det är henne du får komma till. 🙂
Toppen att du kunde komma dit snabbt. Hälsa Pia från mig, om det är henne du får komma till. 🙂
Quote from Funbeat user on 15 February 2010, 13:18Det var Jenny. Jag vet ingenting om vad naprapater gör...hoppas på goda råd. Känns som att jag har så många faktorer inblandade, skor, rörliga leder, vinter m.m hoppas de kan hjälpa mig att reda ut allt.
Det var Jenny. Jag vet ingenting om vad naprapater gör...hoppas på goda råd. Känns som att jag har så många faktorer inblandade, skor, rörliga leder, vinter m.m hoppas de kan hjälpa mig att reda ut allt.
Quote from Funbeat user on 15 February 2010, 13:28Prova det, jag har bra erfarenheter av naprapater, men det kostar ju en slant men det kan det vara värt om det hjälper.
Prova det, jag har bra erfarenheter av naprapater, men det kostar ju en slant men det kan det vara värt om det hjälper.
Quote from Funbeat user on 16 February 2010, 00:30Viktoria: Stressfraktur på andra mellanfotsbenet? (Klassisk löparskada.) Om så, använd inte Voltaren. Svar på frågan om det är en stressfraktur: Ta tummen (tumavtrycksytan) och tryck längs insidan och översidan av foten. Kan du hitta en "fläck" där det gö
Viktoria: Stressfraktur på andra mellanfotsbenet? (Klassisk löparskada.) Om så, använd inte Voltaren. Svar på frågan om det är en stressfraktur: Ta tummen (tumavtrycksytan) och tryck längs insidan och översidan av foten. Kan du hitta en "fläck" där det gö
Quote from Funbeat user on 16 February 2010, 13:31Naprapaten trodde på nånslags förstadium till stressfraktur.
vad gör man då åt det??? Bara vila?? Hon provade med lite olika saker och bad mig höra av mig om ett par dagar för att se vad som hänt.
Måste ju också på nåt vis ta reda på vad som orsakat min
Naprapaten trodde på nånslags förstadium till stressfraktur.
vad gör man då åt det??? Bara vila?? Hon provade med lite olika saker och bad mig höra av mig om ett par dagar för att se vad som hänt.
Måste ju också på nåt vis ta reda på vad som orsakat min