Quote from Funbeat user on 19 February 2010, 20:00Hej!
Jag har själv haft liknande symptom, ont på framsida foten vid nedsättning och frånskjut. Två vintrar i rad faktiskt. Lite roligt att de olika "troliga dialgnoser" jag har fått diskuteras här. Första gången jag gick jag till hälsocentralen där läkare
Hej!
Jag har själv haft liknande symptom, ont på framsida foten vid nedsättning och frånskjut. Två vintrar i rad faktiskt. Lite roligt att de olika "troliga dialgnoser" jag har fått diskuteras här. Första gången jag gick jag till hälsocentralen där läkare
Quote from Catharina Brattlin on 19 February 2010, 20:05Precis det jag har varit inne på hela tiden. Ovanligt löpsteg som fötterna inte är tränade för. Jag har ju känningen själv...
Man behöver inte måla f-n på väggen direkt. 🙂
Precis det jag har varit inne på hela tiden. Ovanligt löpsteg som fötterna inte är tränade för. Jag har ju känningen själv...
Man behöver inte måla f-n på väggen direkt. 🙂
Quote from Funbeat user on 19 February 2010, 21:04Sigrid, det låter ju som att vi har samma problem. Hur kom du tillrätta med fötterna? Jag kommer inte att använda broddar mera så klart, men jag har ont och blir inte av med smärtan. Fick du några användbara tips?
Min svåger som tränar väldigt mycket, bå
Sigrid, det låter ju som att vi har samma problem. Hur kom du tillrätta med fötterna? Jag kommer inte att använda broddar mera så klart, men jag har ont och blir inte av med smärtan. Fick du några användbara tips?
Min svåger som tränar väldigt mycket, bå
Quote from Funbeat user on 20 February 2010, 20:49Ett tillägg, efter att ha surfat runt på nätet undrar jag om jag kanske ha extensor tendonitis
http://www.sportsinjuryclinic.net/cybertherapist/front/foot/extensor_tendons.htm
Ett tillägg, efter att ha surfat runt på nätet undrar jag om jag kanske ha extensor tendonitis
http://www.sportsinjuryclinic.net/cybertherapist/front/foot/extensor_tendons.htm
Quote from Funbeat user on 21 February 2010, 09:03Jag har själv använt Heat Lotion en del. Men om man har problem med inflammation kan jag rekommendera FLPs produkt MSM, som jag använder på mina benhinnor när de är inflammerade.
För att testa gick jag grundligt tillväga. Jag satte MSM på ena benet och a
Jag har själv använt Heat Lotion en del. Men om man har problem med inflammation kan jag rekommendera FLPs produkt MSM, som jag använder på mina benhinnor när de är inflammerade.
För att testa gick jag grundligt tillväga. Jag satte MSM på ena benet och a
Quote from Funbeat user on 21 February 2010, 21:10Utifrån mina bekymmer: Vid besöket hos sjukgymnasten reckomenderades jag att använda sk. pelotter som läggs in på skosulan. Detta eftersom broddarna tvingat tåleden ut i sitt ytterläge = inte riktigt normalt. Pelotten gör att det inte går att "trampa ut"
Utifrån mina bekymmer: Vid besöket hos sjukgymnasten reckomenderades jag att använda sk. pelotter som läggs in på skosulan. Detta eftersom broddarna tvingat tåleden ut i sitt ytterläge = inte riktigt normalt. Pelotten gör att det inte går att "trampa ut"