Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningvart vänder man sig?
You need to log in to create posts and topics.

Bra G-man, att Du påpekar felaktigheter. Jag utgick från massörens egen utsago.

Metylsalicylat (har läst innehållsförteckningen nu) är en av beståndsdelarna i Heat Lotion och det påstås öka blodgenomströmningen i kapillärerna. Så har Du inget annat bra

Det var sånt jag hade innan, från Forever, gillade massor, måste försöka hitta det nånstans!

Viktoria, kolla här:

http://www.foreverliving.se/sv/kop-fran-oss/hitta-aterforsaljare

Finns kanske nån i Din närhet?

Javisst är det det Viktoria, men heat lotion innehåller inte acetylsalicylsyra. Sorry, jag är lite arbetsskadad..

Nå, för att vara lite konstruktiv så kommer jag med mina five cents:

http://www.sasco.se/sv/article/19/aloe_rub_liniment

I mitt och tydlig

Kan vara något som heter Mortons neuron.
En nerv knuta.
Jag är själv opererad för det, ingen stor sak och du är på fötter igen efter någon månad.
Jag har inte kunnat gå i lätt klackade skor på flera år, nu kan ju gå i höga klackar.
Det gör dessutom inte o

Sylvia:

"Oj, sorry, inte meningen att förvirra Dig. Benbrott och stressfraktur är inte samma sak."

Jag vet allt som är värt att veta om vad en stressfraktur är, hur den upptäcks, och hur den bäst behandlas. Hade du också vetat det så hade du vetat att

Anders, det var inte meningen att ifrågasätta Dina kunskaper i ämnet stressfrakturer. Jag har sett att Du, mer än väl, vet vad det handlar om mtp Din myckna rehab. Sorry, om Du uppfattade det så.

Då får jag väl anse mig som okunnig i ämnet, pga dålig per

Intressant läsning!
Jag skrev aldrig det, men jag har känningar även i den andra foten, därför tror jag inte att det är stressfraktur eller Mortons, utan hoppas på Sylvias linje...
Idag får jag en tub heat lotion, ska ägna helgen åt att vila och smörja in

Sylvia:

En stressfraktur kan på vardagsspråk i sig sägas vara en liten "spricka" i benet. En sådan innebär endast i vissa fall en smärta som är så stor att det inte på något sätt går att träna med den. Referens för påståendet att benet tillslut kan gå av

Viktoria, för att trösta Dig lite kan jag säga att jag också ff känner av mitt ajaj, och det är över en vecka sen jag fick första känningen. Men det börjar avta, och springa kan jag, så jag hoppas på det bästa för både Dig och mig. 🙂

Aha, tack för info