Quote from Funbeat user on 18 February 2010, 11:41Foten ser helt normal ut,ingen svullad, inga konstiga färger..
Jag avvaktar med läkare och hoppas att det börjar gå åt rätt håll så småningom. Sen gäller det ju bara att at reda på varför det blev så här så det inte kommer tillbaka..
Foten ser helt normal ut,ingen svullad, inga konstiga färger..
Jag avvaktar med läkare och hoppas att det börjar gå åt rätt håll så småningom. Sen gäller det ju bara att at reda på varför det blev så här så det inte kommer tillbaka..
Quote from Funbeat user on 18 February 2010, 12:55Sylvia: jag blir förvirrad. Är det inte just för att utesluta ett benbrott (stressfraktur) som Viktoria bör söka sig till, ja helst, ortopeden?
Sylvia: jag blir förvirrad. Är det inte just för att utesluta ett benbrott (stressfraktur) som Viktoria bör söka sig till, ja helst, ortopeden?
Quote from Catharina Brattlin on 18 February 2010, 13:23Oj, sorry, inte meningen att förvirra Dig. Benbrott och stressfraktur är inte samma sak. 🙂
Jag pratar om vad man gör på en akutmottagning, när någon kommer in och säger att "jag fick plötsligt ont i foten när jag sprang med broddar". De kommer att klä
Oj, sorry, inte meningen att förvirra Dig. Benbrott och stressfraktur är inte samma sak. 🙂
Jag pratar om vad man gör på en akutmottagning, när någon kommer in och säger att "jag fick plötsligt ont i foten när jag sprang med broddar". De kommer att klä
Quote from Funbeat user on 18 February 2010, 13:26Undrar ifall de hade hittat Humle&Dumle på en hjärnröntgen av min skalle?
Undrar ifall de hade hittat Humle&Dumle på en hjärnröntgen av min skalle?
Quote from Catharina Brattlin on 18 February 2010, 13:33David, Du får ringa Din läkare och fråga.
Mina differentialdiagnoser var hjärntumör, MS eller neuroborrelia. Skönt att få svaret tre månader senare iaf.
David, Du får ringa Din läkare och fråga.
Mina differentialdiagnoser var hjärntumör, MS eller neuroborrelia. Skönt att få svaret tre månader senare iaf.
Quote from Funbeat user on 18 February 2010, 14:10Var hittar man heat lotion? Hade en tub sånt förut som jag fått i present men nu är den slut..
Jag springer inte på framfoten,är jag hällöpare då? Jag är ju dessutom bara löpare sen ett år tillbaka så alla skador och grejer är nytt för mig.
Trevligt att
Var hittar man heat lotion? Hade en tub sånt förut som jag fått i present men nu är den slut..
Jag springer inte på framfoten,är jag hällöpare då? Jag är ju dessutom bara löpare sen ett år tillbaka så alla skador och grejer är nytt för mig.
Trevligt att
Quote from Catharina Brattlin on 18 February 2010, 14:29Prova i en hälsokostaffär eller hos nån massör. Min massör är återförsäljare för Forever´s produkter, och de har en bra Heat Lotion med salicylsyra i, antiinflammatoriskt och smärtdämpande. Grundtänket är iaf att öka upp blodgenomströmningen så att "skada
Prova i en hälsokostaffär eller hos nån massör. Min massör är återförsäljare för Forever´s produkter, och de har en bra Heat Lotion med salicylsyra i, antiinflammatoriskt och smärtdämpande. Grundtänket är iaf att öka upp blodgenomströmningen så att "skada
Quote from Funbeat user on 18 February 2010, 14:31@Viktoria
Det här tipset hjälper inte speciellt mycket just nu (#) men om du har möjlighet att slinka in på Boots någon gång när du är utomlands vill jag rekommendera denna;
http://www.boots.com/en/Deep-Heat-Rub-100ml_1952/
Skall dock inte användas på
@Viktoria
Det här tipset hjälper inte speciellt mycket just nu (#) men om du har möjlighet att slinka in på Boots någon gång när du är utomlands vill jag rekommendera denna;
http://www.boots.com/en/Deep-Heat-Rub-100ml_1952/
Skall dock inte användas på
Quote from Funbeat user on 18 February 2010, 14:45Salicylsyra är inte antiinflammatoriskt.
Salicylsyra är inte antiinflammatoriskt.
Quote from Funbeat user on 18 February 2010, 14:50Acetylsalisylsyra är det i alla fall
http://www.lakemedelsverket.se/malgrupp/Allmanhet/Lakemedel/Vad-ar-ett-lakemedel/Lakemedelssubstanser/Acetylsalicylsyra-ASA/
Acetylsalisylsyra är det i alla fall