Quote from Funbeat user on 10 July 2012, 18:15Det som funkar på långpassen funkar oxå när det blir dags för lopp. Det är alltid bra att ha testat precis det man ska ha på sig för det kan skilja sig mellan olika tröjor och olika modeller av byxor.
Det som funkar på långpassen funkar oxå när det blir dags för lopp. Det är alltid bra att ha testat precis det man ska ha på sig för det kan skilja sig mellan olika tröjor och olika modeller av byxor.
Quote from Funbeat user on 10 July 2012, 19:21Tejpar bröstvårtorna. Längre än halvmarathon även pektån som jag annars trycker ner i skosulan och får blånagel. Det är alltså en spjälning för att hindra att jag böjer den, inte att jag tejpar tåspetsen.
Jag har aldrig använt vaselin, liniment eller lik
Tejpar bröstvårtorna. Längre än halvmarathon även pektån som jag annars trycker ner i skosulan och får blånagel. Det är alltså en spjälning för att hindra att jag böjer den, inte att jag tejpar tåspetsen.
Jag har aldrig använt vaselin, liniment eller lik
Quote from Funbeat user on 10 July 2012, 20:10Inget. Klarar inte kroppen av lite löpning så har man valt fel idrottsform.
Inget. Klarar inte kroppen av lite löpning så har man valt fel idrottsform.
Quote from Funbeat user on 10 July 2012, 20:55"Klarar inte kroppen av lite löpning så har man valt fel idrottsform"
Ingen är perfekt. Varför avstå för att kroppen behöver lite hjälp på traven?
"Klarar inte kroppen av lite löpning så har man valt fel idrottsform"
Ingen är perfekt. Varför avstå för att kroppen behöver lite hjälp på traven?
Quote from Elias Engqvist on 10 July 2012, 21:47Micke: Klarar inte kroppen av lite löpning så får man sätta på sig skor... 😉
Micke: Klarar inte kroppen av lite löpning så får man sätta på sig skor... 😉
Quote from Funbeat user on 11 July 2012, 05:24Klarar inte kroppen, inklusive bröstvårtorna, den påfrestning som löpning innebär kanske man ska börja med zumba istället.
Klarar inte kroppen, inklusive bröstvårtorna, den påfrestning som löpning innebär kanske man ska börja med zumba istället.
Quote from Funbeat user on 11 July 2012, 07:59"Klarar inte kroppen, inklusive bröstvårtorna, den påfrestning som löpning innebär kanske man ska börja med zumba istället."
Jag kör både löpning och zumba plus en hel del annat. Vad är din egen erfarenhet av zumba?
"Klarar inte kroppen, inklusive bröstvårtorna, den påfrestning som löpning innebär kanske man ska börja med zumba istället."
Jag kör både löpning och zumba plus en hel del annat. Vad är din egen erfarenhet av zumba?
Quote from Funbeat user on 11 July 2012, 08:05Trist inställning mot alla som älskar löpning, men rent anatomiskt behöver lite hjälp för att inte skada sig.
Som att säga åt en tyngdlyftare att klarar du inte att lyfta 125kg i stöt utan bälte så kanske du ska börja med balett istället.Själv tejpar ja
Trist inställning mot alla som älskar löpning, men rent anatomiskt behöver lite hjälp för att inte skada sig.
Som att säga åt en tyngdlyftare att klarar du inte att lyfta 125kg i stöt utan bälte så kanske du ska börja med balett istället.
Själv tejpar ja
Quote from Funbeat user on 11 July 2012, 08:13Ärligt talat tror jag att de som skriver om att köra zumba eller balett istället inte skulle klara något av detta. Balett ska vara oerhört krävande och hårt, även om det inte ser ut så.
Ärligt talat tror jag att de som skriver om att köra zumba eller balett istället inte skulle klara något av detta. Balett ska vara oerhört krävande och hårt, även om det inte ser ut så.
Quote from Funbeat user on 11 July 2012, 08:21Någon nämnde kirurgtejp som enligt min erfarenhet är det bästa alternativet. Lätt att sätta dit, lätt att ta bort i duschen (gör inte ett dugg ont) och billigt jämfört med nipguards.
Någon nämnde kirurgtejp som enligt min erfarenhet är det bästa alternativet. Lätt att sätta dit, lätt att ta bort i duschen (gör inte ett dugg ont) och billigt jämfört med nipguards.