Quote from Funbeat user on 11 July 2012, 10:08Intressant att det bara är killar i diskussionen. Löser problemet sig självt med sport-BH? Själv springer jag inte så långt att jag har någon erfarenhet i frågan.
Intressant att det bara är killar i diskussionen. Löser problemet sig självt med sport-BH? Själv springer jag inte så långt att jag har någon erfarenhet i frågan.
Quote from Elias Engqvist on 11 July 2012, 10:11Ja, en BH för herrar kanske skulle vara en idé
Ja, en BH för herrar kanske skulle vara en idé
Quote from Funbeat user on 11 July 2012, 11:09"Eltejp som någon skrev om känns väl sådär... Det sitter ju som berget.."
Nej,eltejp fungerar alldeles utmärkt. Har provat en hel del olika tejper från apoteket. En del lossnar för lätt, andra sitter för hårt. Eltejp sitter perfekt och lossnar ändå lätt
"Eltejp som någon skrev om känns väl sådär... Det sitter ju som berget.."
Nej,eltejp fungerar alldeles utmärkt. Har provat en hel del olika tejper från apoteket. En del lossnar för lätt, andra sitter för hårt. Eltejp sitter perfekt och lossnar ändå lätt
Quote from Funbeat user on 11 July 2012, 13:27Prylen är nog att det är tyget i tröja/linne som skaver mot bröstvårtan när man rör sig. En sport-BH inbillar jag mig sitter så tajt så att bröstvårtorna inte gnider mot tyget.
Prylen är nog att det är tyget i tröja/linne som skaver mot bröstvårtan när man rör sig. En sport-BH inbillar jag mig sitter så tajt så att bröstvårtorna inte gnider mot tyget.
Quote from Funbeat user on 11 July 2012, 14:31@Fredrik - blånagel på pektån har jag också problem med. Spjälkar du mot stortån eller mot "långtån"?
Vattenfast plåster för bröstvårterna för min del. Behövs när jag använder vissa tröjor andra inte. Aldrig använt vaselin...
@Fredrik - blånagel på pektån har jag också problem med. Spjälkar du mot stortån eller mot "långtån"?
Vattenfast plåster för bröstvårterna för min del. Behövs när jag använder vissa tröjor andra inte. Aldrig använt vaselin...
Quote from Funbeat user on 11 July 2012, 16:32Jag spjälar bara med tejpen, en ganska kraftig, stum sporttejp som är ca fyra cm bred. En ca dm-lång bit som räcker ett par varv runt och förhindrar att jag böjer tån ner i sulan funkar för mig, men man måste försöka kolla vad det är man faktiskt får prob
Jag spjälar bara med tejpen, en ganska kraftig, stum sporttejp som är ca fyra cm bred. En ca dm-lång bit som räcker ett par varv runt och förhindrar att jag böjer tån ner i sulan funkar för mig, men man måste försöka kolla vad det är man faktiskt får prob
Quote from Funbeat user on 11 July 2012, 21:03Nog kan det drabba tjejer också.
http://mslisse.wordpress.com/2009/09/13/ett-blodigare-100-km-an-vantat/
Fast i mitt fall sitter BH:n åt så det inte finns en chans i helvete att behagen ska kunna dra runt och skava mot tyget.
Nog kan det drabba tjejer också.
http://mslisse.wordpress.com/2009/09/13/ett-blodigare-100-km-an-vantat/
Fast i mitt fall sitter BH:n åt så det inte finns en chans i helvete att behagen ska kunna dra runt och skava mot tyget.
Quote from Funbeat user on 11 July 2012, 21:07Sedan inser jag att det visst är lite oklart huruvida Lisse hade BH eller inte på sig under den mjuka och sköna tröjan, det låter ju inte riktigt så.
Sedan inser jag att det visst är lite oklart huruvida Lisse hade BH eller inte på sig under den mjuka och sköna tröjan, det låter ju inte riktigt så.
Quote from Funbeat user on 11 July 2012, 21:45AAAJ!! Fy sjutton! (#)
AAAJ!! Fy sjutton! (#)
Quote from Funbeat user on 12 July 2012, 22:26Bäst jag förtydligar lite. 🙂 Jag hade ingen sport BH på mig under det loppet då skadorna uppstod. Jag glömde helt enkelt bort det då jag alltid brukar springa med min rygga med inbygd väst vilken fungerar som en perfekt sport BH, men nu behövdes ju inte
Bäst jag förtydligar lite. 🙂 Jag hade ingen sport BH på mig under det loppet då skadorna uppstod. Jag glömde helt enkelt bort det då jag alltid brukar springa med min rygga med inbygd väst vilken fungerar som en perfekt sport BH, men nu behövdes ju inte