Quote from Jonny Persson on 11 July 2012, 08:30Nipguards, ja jisses vad bra det går att skapa produkter som inte behövs. Själv tar jag en bit vanlig sporttejp. En liten bit.
Nipguards, ja jisses vad bra det går att skapa produkter som inte behövs. Själv tar jag en bit vanlig sporttejp. En liten bit.
Quote from Funbeat user on 11 July 2012, 08:53Balett vs tynglyftning var mer två ytterligheter.
Vart får man tag på kirurgtejp?
Brukar köra sporttejp men den är så bökig att riva bitar av..
Balett vs tynglyftning var mer två ytterligheter.
Vart får man tag på kirurgtejp?
Brukar köra sporttejp men den är så bökig att riva bitar av..
Quote from Funbeat user on 11 July 2012, 08:54Ja nipguards kan låta töntigt men de är otroligt smidiga.
Ja nipguards kan låta töntigt men de är otroligt smidiga.
Quote from Jonny Persson on 11 July 2012, 08:58Om det låter töntigt låter jag vara osagt utan är mer fascinerad över att det behövs när det finns enklare (och mycket billigare) alternativ.
Kirurgtejp hittas på närmaste apotek.
Om det låter töntigt låter jag vara osagt utan är mer fascinerad över att det behövs när det finns enklare (och mycket billigare) alternativ.
Kirurgtejp hittas på närmaste apotek.
Quote from Funbeat user on 11 July 2012, 08:59kirurgtejp på Apoteket
kirurgtejp på Apoteket
Quote from Funbeat user on 11 July 2012, 09:01Gött, köper idag! Tack för tipset! Eltejp som någon skrev om känns väl sådär... Det sitter ju som berget..;)
Gött, köper idag! Tack för tipset! Eltejp som någon skrev om känns väl sådär... Det sitter ju som berget..;)
Quote from Funbeat user on 11 July 2012, 09:07Flytande tvål fungerar hyfsat som tejpfix
Flytande tvål fungerar hyfsat som tejpfix
Quote from Funbeat user on 11 July 2012, 09:36Eller vaselin och sedan tejp ovanpå. En del har problem med att tejp/plåster lossnar, då kan det vara bra att ha en reserv under. Du kommer märka först efter maran var du borde ha smörjt in dig. Inte säkert att det behövs.
Eller vaselin och sedan tejp ovanpå. En del har problem med att tejp/plåster lossnar, då kan det vara bra att ha en reserv under. Du kommer märka först efter maran var du borde ha smörjt in dig. Inte säkert att det behövs.
Quote from Funbeat user on 11 July 2012, 09:37Det är stor skillnad på tejp och tejp (-kirurg). Jag använder 3M Micropore, den sitter fast (lagom):
http://www.apoteket.se/privatpersoner/radochprodukter/common/produktinformation.aspx?Varuid=209715
Jag har provar andra märken, och även annan 3M modell
Det är stor skillnad på tejp och tejp (-kirurg). Jag använder 3M Micropore, den sitter fast (lagom):
http://www.apoteket.se/privatpersoner/radochprodukter/common/produktinformation.aspx?Varuid=209715
Jag har provar andra märken, och även annan 3M modell
Quote from Funbeat user on 11 July 2012, 10:01Som sagt, Leukosilk...
Som sagt, Leukosilk...