Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumUtmaningenVecka 2
You need to log in to create posts and topics.

Tja,jag låg och skurade golvet för hand och klättrade på stolar och torkade av inne i skåp.
Jag var rejält trött och svettig efteråt, men fint blev det.
Jag tror inte att jag ska räkna det som träning, jag vill inte börja "tumma" på reglerna. Träning är

Haha... Men om du stänker riktigt mycket så börjar väl diskning likna simning...?

Blir du svettig av det så kan du nog räkna det som träning, så länge du inte slöar i bastun, så förlorar du egentligen bara vatten, eller hur är det? 🙂
Sedan kan man ju skära ner det lite till "effektiv tid"
Det gjorde jag när vi var och julhandla i 3 t

Va roligt att vi är så många här nu =) Man blir ju bara mer o mer peppad att fixa sina mål. Man blir bara så glad o positiv när man går in här :-)(t+)

Denize 😀

Marie, japp, emn då kanske jag börjar roa mig med att städa istället för att träna 😀

Lång trädgårdsarbetspass brukar jag registrera en fjärdedel av tiden som träning, 3 timmar ger 45 minuter tex. Jag brukar göra så dels för att det faktiskt känns i kroppen att den har jobbat men också för att jag tycker att jag är elak mot mig själv om ja

Hejsan, jag är gärna med jag oxå. Jag är ny med allt som gäller träning så jag sätter ett lågt början i starten. 120 minuter för denna veckan så får vi se om jag höjer till nästa.

Då har halva veckan gått och jag har redan gjort över halva mitt mål, jag borde kanske höja mitt mål men jag avvaktar och kollar hur nästa vecka blir. 🙂

Jag hänger gärna med här. Eftersom det gått ett par dagar in i veckan sätter jag ett mål på 200 min. Då har jag något att sikta på.

Som sagt, halva veckan har gått. Hur går det för resten av er? Jag är uppe i 79% nu efter en liten promenad som jag fick gjort på min vilodag. Träningsvärk är bara förnamnet på den smärta jag känner idag efter mitt Ki-Box pass i förrgår. Men, jag har haft