Quote from Funbeat user on 10 January 2007, 21:38Jag kan inte se i min kalender hur många procent jag har gjort den här veckan. Å fattar inte varför.....
Jag kan inte se i min kalender hur många procent jag har gjort den här veckan. Å fattar inte varför.....
Quote from Fredrik Borgström on 10 January 2007, 21:43Jag kan inte heller se procenten i kalendern längre, men om Du går in på Dina mål så syns det där.
Jag kan inte heller se procenten i kalendern längre, men om Du går in på Dina mål så syns det där.
Quote from Funbeat user on 10 January 2007, 21:45Jo där syns dom. Kanske är någon tillfällig bugg helt enkelt.
Jo där syns dom. Kanske är någon tillfällig bugg helt enkelt.
Quote from mårten jansson on 10 January 2007, 21:59Vissa veckor ser jag det, andra inte. Ibland ser jag till och med två måls procentsatser i kalendern..
Vissa veckor ser jag det, andra inte. Ibland ser jag till och med två måls procentsatser i kalendern..
Quote from Sebastian Magnusson on 11 January 2007, 07:46Jag ser oxå bara min veckomål ibland, men som tur är syns de ju inne på mina mål. Har nått 48% av mitt veckomål. Men det blir inga problem att klara. Ska vara hundvakt åt mammas andra hund i helgen 😀 (det är mycket med det hundiska nuförtiden :-))
och ha
Jag ser oxå bara min veckomål ibland, men som tur är syns de ju inne på mina mål. Har nått 48% av mitt veckomål. Men det blir inga problem att klara. Ska vara hundvakt åt mammas andra hund i helgen 😀 (det är mycket med det hundiska nuförtiden :-))
och ha
Quote from Funbeat user on 11 January 2007, 08:00Godmorgon allihopa. Jisses vilken träningsvärk jag har idag.Körde väldigt hårt på gymmet igår,min gammla kropp protesterar högljut kan nästan höra magmusklerna(dom som borde varit där) gnälla).Ute är det kolsvart och regnar som vanligt, åker till Thailand
Godmorgon allihopa. Jisses vilken träningsvärk jag har idag.Körde väldigt hårt på gymmet igår,min gammla kropp protesterar högljut kan nästan höra magmusklerna(dom som borde varit där) gnälla).Ute är det kolsvart och regnar som vanligt, åker till Thailand
Quote from Elin Rimhagen on 11 January 2007, 08:41Bara 38% gjorda. Men de fixar upp sig idag och imorrn.
Bara 38% gjorda. Men de fixar upp sig idag och imorrn.
Quote from mårten jansson on 11 January 2007, 11:02Hahaha Annkie.. Min har precis börjat lägga sig, vilket är tur för idag ska jag också gymma. Tog ett bad i morse för att mjuka upp musklerna lite och en stor del verkar ha försvunnit i natt... däremot känns det som om magen bara blivit värre! Får nog ta d
Hahaha Annkie.. Min har precis börjat lägga sig, vilket är tur för idag ska jag också gymma. Tog ett bad i morse för att mjuka upp musklerna lite och en stor del verkar ha försvunnit i natt... däremot känns det som om magen bara blivit värre! Får nog ta d
Quote from Funbeat user on 11 January 2007, 12:59Slarvade med att äta ordentligt innan jag åkte till gymmet, så det var ingen bra dag idag. Var svar och trött och blev yr av rodden.
Fy på mig!
Men iallfall, 58% av veckmålet är uppnåt. Det är skönt det 🙂
Slarvade med att äta ordentligt innan jag åkte till gymmet, så det var ingen bra dag idag. Var svar och trött och blev yr av rodden.
Fy på mig!
Men iallfall, 58% av veckmålet är uppnåt. Det är skönt det 🙂
Quote from mårten jansson on 11 January 2007, 13:04Nu börjar det bli spännande. Det är torsdag och det är idag eller i morgon någon brukar vara först i mål 😉 Undrar vem det blir denna veckan!
Nu börjar det bli spännande. Det är torsdag och det är idag eller i morgon någon brukar vara först i mål 😉 Undrar vem det blir denna veckan!