Quote from Dan Andersson on 11 January 2007, 13:30Hej på er!
Idag är jag imål. Tidigt denna vecka 🙂
Kan bero på att jag har en släng av magkatarr och det enda sättet för mig att få igång magen igen är att träna mycket (varje dag) Så denna vecka kommer jag att nå mitt mål med råge
Hej på er!
Idag är jag imål. Tidigt denna vecka 🙂
Kan bero på att jag har en släng av magkatarr och det enda sättet för mig att få igång magen igen är att träna mycket (varje dag) Så denna vecka kommer jag att nå mitt mål med råge
Quote from Morgan Sundén on 11 January 2007, 14:5565% gjorda här... vilket är 155 av 240 minuter.
Jag hoppas jag håller mig frisk den här veckan!
65% gjorda här... vilket är 155 av 240 minuter.
Jag hoppas jag håller mig frisk den här veckan!
Quote from mårten jansson on 11 January 2007, 15:06Jag har 5 ynka minuter kvar till mitt veckomål... Det retar mig lite faktiskt. Bara för att styrketräningen blev kortare och det blev den delvis för att jag insåg att jag visst har träningsvärk överallt fortfarande. Aj, aj, aj, aj..
Jag har 5 ynka minuter kvar till mitt veckomål... Det retar mig lite faktiskt. Bara för att styrketräningen blev kortare och det blev den delvis för att jag insåg att jag visst har träningsvärk överallt fortfarande. Aj, aj, aj, aj..
Quote from Funbeat user on 11 January 2007, 15:44Jag vill vara med, men fattar nog inte riktigt hur man gör...? Vart ska jag lägga in mitt mål?
Jag vill vara med, men fattar nog inte riktigt hur man gör...? Vart ska jag lägga in mitt mål?
Quote from mårten jansson on 11 January 2007, 15:47Du skriver ditt mmål rakt ner här (om det är denna veckan du vill ha ditt första mål, om du vill börja nästa vecka så öppnar du diskussionen som heter "vecka 3")
Sedan kommer jag att sätta in ditt namn tillsammans med ditt mål längst upp. När du är färdig
Du skriver ditt mmål rakt ner här (om det är denna veckan du vill ha ditt första mål, om du vill börja nästa vecka så öppnar du diskussionen som heter "vecka 3")
Sedan kommer jag att sätta in ditt namn tillsammans med ditt mål längst upp. När du är färdig
Quote from Funbeat user on 11 January 2007, 15:51Har redan kommit upp 415 min, så jag tar nog 500 min som mål denna vecka.
Har redan kommit upp 415 min, så jag tar nog 500 min som mål denna vecka.
Quote from mårten jansson on 11 January 2007, 15:54Vad duktig du varit! Jag har lagt till ditt mål nu!
Vad duktig du varit! Jag har lagt till ditt mål nu!
Quote from Funbeat user on 11 January 2007, 15:58För mig går det lite trögt. Har bara kommit upp i 45% än så länge. Kanske ska ta och cyckla lite på min motions cyckel och hoppa lite hopprep.
För mig går det lite trögt. Har bara kommit upp i 45% än så länge. Kanske ska ta och cyckla lite på min motions cyckel och hoppa lite hopprep.
Quote from mårten jansson on 11 January 2007, 16:0145% är ändå helt okej en torsdag, jag tror inte att du misslyckas med målet pga det 😉 Men se till att bli av med en timme idag eller så, så känns det nog bättre sen.
45% är ändå helt okej en torsdag, jag tror inte att du misslyckas med målet pga det 😉 Men se till att bli av med en timme idag eller så, så känns det nog bättre sen.
Quote from Funbeat user on 11 January 2007, 16:13Helt off topic, men har ni några tips på har man ska mjuka upp skuldrorna efter träning typ styrketräing. Jag stretchar, men blir ändå stel.
Helt off topic, men har ni några tips på har man ska mjuka upp skuldrorna efter träning typ styrketräing. Jag stretchar, men blir ändå stel.