Quote from Funbeat user on 11 January 2007, 16:41Nu är jag också i mål! 😀
Nu är jag också i mål! 😀
Quote from mårten jansson on 11 January 2007, 17:08Grattis 😉 Duktig du är som är i mål redan på torsdagen! Frågan är om jag inte ska ställa mig på balansplattan så jag också kan få komma i mål idag... Jag menar... 5 min. "hastighetsmätaren" på veckomålet ser ju ut som om den bara retar mig..
Grattis 😉 Duktig du är som är i mål redan på torsdagen! Frågan är om jag inte ska ställa mig på balansplattan så jag också kan få komma i mål idag... Jag menar... 5 min. "hastighetsmätaren" på veckomålet ser ju ut som om den bara retar mig..
Quote from Funbeat user on 11 January 2007, 17:11Ska ut med hunden och pojkvännen på en mysig snöstormspromenad nu 🙂 Blir några minuter iaf. Sedan vet jag inte om det blir så mycket mer träning idag. Ska nog köra lite "varannan" dag med att träna "mycket". Så man får lite lugnt emellanåt också
Snön är
Ska ut med hunden och pojkvännen på en mysig snöstormspromenad nu 🙂 Blir några minuter iaf. Sedan vet jag inte om det blir så mycket mer träning idag. Ska nog köra lite "varannan" dag med att träna "mycket". Så man får lite lugnt emellanåt också
Snön är
Quote from Funbeat user on 11 January 2007, 18:39Ja, det är ju snabbt gjort, Denize! Go 4 it! (t+)
Usch, för snöstorm........"jag har bara regn hos mig"......*huttrar*
Ja, det är ju snabbt gjort, Denize! Go 4 it! (t+)
Usch, för snöstorm........"jag har bara regn hos mig"......*huttrar*
Quote from mårten jansson on 11 January 2007, 18:49Jag har också regn så jag hade hellre haft snö. Mycket hellre. Snön lyser upp och är ganska mysig (i några dagar, men bor man i skåne så försvinner den ju direkt ändå). Och när jag har fått ett par dagar med snö så vill jag ha vår. Genast!
Jag har också regn så jag hade hellre haft snö. Mycket hellre. Snön lyser upp och är ganska mysig (i några dagar, men bor man i skåne så försvinner den ju direkt ändå). Och när jag har fått ett par dagar med snö så vill jag ha vår. Genast!
Quote from Morgan Sundén on 11 January 2007, 19:52Ha! Gick ut på en kvällspromenad också och fixade 50 minuter till, så nu fattas bara 35 minuter att göra innan söndag... (H) Det kanske blir råge denna vecka...?
Ha! Gick ut på en kvällspromenad också och fixade 50 minuter till, så nu fattas bara 35 minuter att göra innan söndag... (H) Det kanske blir råge denna vecka...?
Quote from Sebastian Magnusson on 12 January 2007, 08:15Nu har jag gjort 68% och har 95 minuter kvar. Typiskt nog stänger friskis tidigt ikväll så jag hinner inte dit ikväll som jag hade tänkt men jag får väl ta en promenad istället. Om det inte är för slaskigt ute. Har inga bra skor att gå i 🙁 Men det ordna
Nu har jag gjort 68% och har 95 minuter kvar. Typiskt nog stänger friskis tidigt ikväll så jag hinner inte dit ikväll som jag hade tänkt men jag får väl ta en promenad istället. Om det inte är för slaskigt ute. Har inga bra skor att gå i 🙁 Men det ordna
Quote from Evelina Svensson Finndahl on 12 January 2007, 08:56Jag har ju glömt att berätta om mina minutrar och mål.
Jag sätter 300 minuter denna vecka, trots att det är fredag och jag har mycket kvar!! Jag säger som i reklamen... "jag har ju hela helgen på mig!!" 😀
Jag har ju glömt att berätta om mina minutrar och mål.
Jag sätter 300 minuter denna vecka, trots att det är fredag och jag har mycket kvar!! Jag säger som i reklamen... "jag har ju hela helgen på mig!!" 😀
Quote from Bjarne Lewin on 12 January 2007, 09:33Välkommen hit Mie! Detta är ett kanonställe och du är en kanontjej! Så du passar ju helt klart in!
Peppkramar från Evely
Välkommen hit Mie! Detta är ett kanonställe och du är en kanontjej! Så du passar ju helt klart in!
Peppkramar från Evely
Quote from mårten jansson on 12 January 2007, 09:36300 verkar vara ett populärt mål 😉 Då får du träna på i helgen, lycka till! 🙂
300 verkar vara ett populärt mål 😉 Då får du träna på i helgen, lycka till! 🙂