Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumUtmaningenVecka 2
You need to log in to create posts and topics.

48% 144 av 300min. 🙂
Även om jag inte gjorde nåt i måndags, så det känns bra. Tar dagen som den kommer.
Idag var ingen bra dag, tog mig inte till jobbet i morse. Hade hemska mardrömmar som fick mig att må väldigt dåligt när jag vaknade.
Nu är det dags f

Nu har jag bara 30 minuter kvar till mål! Det känns bra. Resorna fram och tillbaka till jobbet räcker gott och väl nu (t+)

260 min gjorda av mina 300 denna veckan. Det går kanonbra i början. Sen vill jag gärna att ni kommer hit hem och hämtar mig när jag tappar lusten HI HI

Vi försöker nå till dig genom datorn, mer kan vi ju inte göra. Du får ta lite ansvar själv och logga in på funbeat så ska vi nog dra och slita i dig för att få upp dig!

Jättebra då litar jag på er.Tack att du lägger ner ett sånt jobb på detta Det är kul att gå in och kolla av vad andra har gjort och hur man ligger till själv. Förr om åren har jag alltid suttit och laggt upp listor för mig själv med träning vikt o dyl. Ha

Håller med dig där annki, med att det är roligare med andras sällskap. Detta går som en dans, mycket p.g.a. denna utamaning! 🙂

91% uppnått!

Denize - jag ökar på till 400 nästa vecka (3)!

62% av mitt mål har jag klarat, det blir himlans mycket roligare att träna när man är medlem i denna gruppen 🙂

Har nått 50% av mitt mål i och med att jag lyckats träna en timme idag. Det känns så skönt

God natt flickor (mest av det könet här inne)
I morgon är en ny dag att komma ett steg eller många steg närmare målet! 😀

Godnatt Marie och sov gott! Dröm bara vackra drömmar i natt 😉

Har klarat 63 % av mitt veckomål trots en fruktansvärd massa migrändagar. Undrar just om det kan vara alla eländiga lågtryck som far fram och åter över landet? :@ Var är vintern????