Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Förstår du inte så förstår du inte

Christer.
Detta är ej första gången du skriver kryptiskt
och retar andra på Funbeat.

Maila M H och förklara dig.

Jag tillhör dem som skrivit mindre bra eller vad vi nu skall kalla det.
Då har jag mailat personen ifråga.

Har jag gjort dig något ont, Christer? I så fall ber jag om ursäkt, det var omedvetet.

K-G: Vad vet du om jag mailat M H eller inte?

M H: Du behöver inte ta det som en förolämpning. Jag menade bara precis vad jag skrev.

Om man tänker som du skrev blir man inte bättre. Ibland måste man utmana sig själv. Ge sig ut o springa fast det känns

för att kontra David och gå tillbaka till topic så funkar det bäst för mig iaf att lägga intervallerna sist dvs. närmast tävlingarna. Det blir lite mer fart i benen då. Och numera är ju distanserna så korta att man behöver fart, särskilt på medeldistanslo

Då är du seg efter distanspasset och kan inte köra "på max" i intervallerna.
>Träning är träning o Tävling är tävling.

Okej Christer, då förstår jag. Du läste inte vad jag skrev, du vet inte hur jag tränar eller känner till min inställning. Då kan det ju lätt bli fel.

Men, hur tycker du jag skall lägga upp min vecka?

Okej, då har jag fått tips från en orienterare (tack Sara), och gnäll från några gubbar som inte orienterar. Hmm, hur skall jag göra då... (H)

M H: Jag höll ju i princip med David - ev skulle du kunna skjuta på långpasset till torsdan, men jag tror det vore bättre att köra träningarna efter varann (Tisdag/Onsdag)

Du blir inte skadad bara för att du är trött i benen! Men att vila torsdag och fre

Tyvärr Christer, ingen skall behöva tåla sådant som dina första två inlägg. Att du inte förstår det är väl inte mycket att göra någonting åt, men så är det.