Quote from Funbeat user on 3 July 2010, 14:21Man måste se till vad varje pass har för syfte. Självklart ger 30-40 minuters pass effekt. Det är den aeroba delen av träningen som är jobbig och tar tid att bygga upp. Den anaeroba delen går väldigt snabbt. Du kan gärna springa de där 30-40 minutrarna i
Man måste se till vad varje pass har för syfte. Självklart ger 30-40 minuters pass effekt. Det är den aeroba delen av träningen som är jobbig och tar tid att bygga upp. Den anaeroba delen går väldigt snabbt. Du kan gärna springa de där 30-40 minutrarna i
Quote from Funbeat user on 5 July 2010, 22:34Lite feedback, jag sprang långpass i söndags morse (2:42), vilade sedan resten av dagen. Sedan 4 timmar med röjsågen idag, och så körde jag Billat-intervaller i kväll. Kändes väldigt skönt och bra.
Onsdag är det tävling, så då får jag se om jag hinner vi
Lite feedback, jag sprang långpass i söndags morse (2:42), vilade sedan resten av dagen. Sedan 4 timmar med röjsågen idag, och så körde jag Billat-intervaller i kväll. Kändes väldigt skönt och bra.
Onsdag är det tävling, så då får jag se om jag hinner vi
Quote from Elias Engqvist on 5 July 2010, 22:59Hej M H 🙂
Hej M H 🙂
Quote from Jonas Täng on 19 July 2010, 12:12Ett inlägg till: jag kör sällan långpass löpning under tävlingssäsong. Det gör jag under uppbyggnadsperioderna, särskilt under vintern. Men då kör jag i gengäld inte så många fartpass, de kommer in under senvintern när man förbereder ny tävlingssäsong.
Ett inlägg till: jag kör sällan långpass löpning under tävlingssäsong. Det gör jag under uppbyggnadsperioderna, särskilt under vintern. Men då kör jag i gengäld inte så många fartpass, de kommer in under senvintern när man förbereder ny tävlingssäsong.