Quote from Funbeat user on 12 February 2009, 16:17nää, inte jag heller 😉
nää, inte jag heller 😉
Quote from Funbeat user on 12 February 2009, 16:18Inte jag heller 🙂
Inte jag heller 🙂
Quote from Funbeat user on 12 February 2009, 16:32Förlåt Chrille (L)!
Förlåt Chrille (L)!
Quote from Funbeat user on 12 February 2009, 16:33ja, vad HAR du satt igång AM? *s*
ja, vad HAR du satt igång AM? *s*
Quote from Funbeat user on 12 February 2009, 16:47Jag som är så snäll och gullig och aldrig gör en fluga förnär. Tyst och förlägen. Jag har varit borta härifrån för länge helt enkelt och då tar det sig konstiga uttryck.
Jag som är så snäll och gullig och aldrig gör en fluga förnär. Tyst och förlägen. Jag har varit borta härifrån för länge helt enkelt och då tar det sig konstiga uttryck.
Quote from Funbeat user on 12 February 2009, 16:57Tala är silver, tiga är guld 😉
Tala är silver, tiga är guld 😉
Quote from Funbeat user on 12 February 2009, 17:12Jag tiger som muren.....:-)
Jag tiger som muren.....:-)
Quote from Funbeat user on 12 February 2009, 18:03"Den som tänker må tala...jag tiger".//Carlsson.
Det här påminner mig om en kulturomvandling som jag fick genomgå för ca 30 år sedan. Dåvarande flickvännen kom från Månkarbo och vi var väl där och hälsade på kommande svärföräldrarna å passade oxså på att
"Den som tänker må tala...jag tiger".//Carlsson.
Det här påminner mig om en kulturomvandling som jag fick genomgå för ca 30 år sedan. Dåvarande flickvännen kom från Månkarbo och vi var väl där och hälsade på kommande svärföräldrarna å passade oxså på att
Quote from Funbeat user on 12 February 2009, 18:58Om han hade svart ställ med röd mössa så var det jag... men att du var du visste jag inte. Var skedde den glada hälsningen och vad hade du på dig?
Om han hade svart ställ med röd mössa så var det jag... men att du var du visste jag inte. Var skedde den glada hälsningen och vad hade du på dig?
Quote from Funbeat user on 12 February 2009, 19:15Jag var till Malmö i dagl Inte Stockholm
Jag var till Malmö i dagl Inte Stockholm