Quote from Funbeat user on 12 February 2009, 22:11I fortsättningen tycker jag att alla Stockholmare skall springa med nummerlapp.
I fortsättningen tycker jag att alla Stockholmare skall springa med nummerlapp.
Quote from Funbeat user on 12 February 2009, 22:27Lasse Einstein har svaret...kanon...?!
Kommer ihåg förresten något av mina tidigaste marathonlopp i "Den Stora Staden" då folk omkring mig hejade på Kjell hit å dit...heja Kjell....kom igen nu Kjell...etc,etc....å det tog flera kilometrar innan jag fattad
Lasse Einstein har svaret...kanon...?!
Kommer ihåg förresten något av mina tidigaste marathonlopp i "Den Stora Staden" då folk omkring mig hejade på Kjell hit å dit...heja Kjell....kom igen nu Kjell...etc,etc....å det tog flera kilometrar innan jag fattad
Quote from Funbeat user on 12 February 2009, 23:13Jag brukar börja med att ställa frågan om den person man vill lokalisera är kines eller indier. Om svaret då är nej, har man redan lyckats utesluta en ordentlig andel av jordens befolkning och är därmed lösningen en bra bit på spåret.
Jag brukar börja med att ställa frågan om den person man vill lokalisera är kines eller indier. Om svaret då är nej, har man redan lyckats utesluta en ordentlig andel av jordens befolkning och är därmed lösningen en bra bit på spåret.
Quote from Funbeat user on 12 February 2009, 23:32Kjell, INGEN hejade på mej under Midnattsloppet 🙁
BILD:http://i34.tinypic.com/erbxhf.jpg
Kjell, INGEN hejade på mej under Midnattsloppet 🙁
BILD:http://i34.tinypic.com/erbxhf.jpg
Quote from Funbeat user on 13 February 2009, 00:01Vad snåla Bajen var med J:n.
Stackars dem som heter Jojje.
Vad snåla Bajen var med J:n.
Stackars dem som heter Jojje.
Quote from Funbeat user on 13 February 2009, 07:01@Peter
Jag försökte men du hade passerat innan jag han uttala ditt namn 😉
@Peter
Jag försökte men du hade passerat innan jag han uttala ditt namn 😉
Quote from Funbeat user on 13 February 2009, 07:51Å vilken bra idé - jag ska sätta dit mitt namn stort på bröstet på SM. Namnet var ju så litet så det var bara vid vätskekontrollerna jag fick höra "Heja Kristina". Det behöver jag höra längs hela banan..... 🙂
Å vilken bra idé - jag ska sätta dit mitt namn stort på bröstet på SM. Namnet var ju så litet så det var bara vid vätskekontrollerna jag fick höra "Heja Kristina". Det behöver jag höra längs hela banan..... 🙂
Quote from Elias Engqvist on 13 February 2009, 08:00Skiv Fia-Lotta istället så man känner igen dig!
Skiv Fia-Lotta istället så man känner igen dig!
Quote from Funbeat user on 13 February 2009, 08:47Christer; Kan det inte bara ha varit så att det var en löpare som bara hälsade? Jag brukade säga hej ganska ofta när jag mötte andra löpare.
Christer; Kan det inte bara ha varit så att det var en löpare som bara hälsade? Jag brukade säga hej ganska ofta när jag mötte andra löpare.
Quote from Funbeat user on 13 February 2009, 09:32Samma här, jag drar alltid till med ett litet leende och en vinkning när jag möter en annan löpare. Dom flesta hälsar tillbaka men det finns surpular också...
Samma här, jag drar alltid till med ett litet leende och en vinkning när jag möter en annan löpare. Dom flesta hälsar tillbaka men det finns surpular också...