Quote from Funbeat user on 13 February 2009, 10:04Brukar fundera på om `joggare å löpare brukar hälsa på varandra?
Jag har i alla fall börjat med det lite smått, tycker det är kul =)
Brukar fundera på om `joggare å löpare brukar hälsa på varandra?
Jag har i alla fall börjat med det lite smått, tycker det är kul =)
Quote from Funbeat user on 13 February 2009, 11:48Han flörtade såklart. Vände du dig om och tittade på hans rumpa?
Han flörtade såklart. Vände du dig om och tittade på hans rumpa?
Quote from Elias Engqvist on 13 February 2009, 11:50Det är inte jag som heter Jack Twist!
Det är inte jag som heter Jack Twist!
Quote from Funbeat user on 13 February 2009, 11:50Haha.
Haha.
Quote from Funbeat user on 13 February 2009, 12:05Ja, jag tänkte precis samma sak; det var han som blev kär och inte du, Christer.
Ja, jag tänkte precis samma sak; det var han som blev kär och inte du, Christer.
Quote from Funbeat user on 13 February 2009, 12:07Du och jag Ingmari, du och jag.
Du och jag Ingmari, du och jag.
Quote from Funbeat user on 13 February 2009, 12:10Blev du kär nu också, Jack? 😉
Blev du kär nu också, Jack? 😉
Quote from Funbeat user on 13 February 2009, 12:11Puss.
Puss.
Quote from Funbeat user on 13 February 2009, 12:28🙂
🙂
Quote from Funbeat user on 13 February 2009, 13:12Lite lustigt de här med att säga hej, jag hälsar på alla löpare/joggare, men inte de som promenerar, inte ens om de går i rasande fart. Är de risk för diskrimination???
Jag brukar möte en gammal man +75 som är ute på vandring, han säger alltid " oj oj v
Lite lustigt de här med att säga hej, jag hälsar på alla löpare/joggare, men inte de som promenerar, inte ens om de går i rasande fart. Är de risk för diskrimination???
Jag brukar möte en gammal man +75 som är ute på vandring, han säger alltid " oj oj v