Quote from Lars Breström on 13 February 2009, 13:30Helt rätt!
Man ska heja på andra löpare. Det ger (de flesta) lite ny energi.
En nick och ett leende räcker alldeles utmärkt om man inte vill klämma ut ett "Heeeiiiij" i falsett.
Helt rätt!
Man ska heja på andra löpare. Det ger (de flesta) lite ny energi.
En nick och ett leende räcker alldeles utmärkt om man inte vill klämma ut ett "Heeeiiiij" i falsett.
Quote from Funbeat user on 13 February 2009, 19:21HEJ - HEJ!....ska det vara..?! Har ni aldrig varit i Månkarbo???..världsmetropolen där får man träningsvärk i hela kroppen av hejandet efter ett typ milpass i samhället..?!
Men ...Christer....det var ingen Månkarboing ref tidigare noter från "vänner"....a
HEJ - HEJ!....ska det vara..?! Har ni aldrig varit i Månkarbo???..världsmetropolen där får man träningsvärk i hela kroppen av hejandet efter ett typ milpass i samhället..?!
Men ...Christer....det var ingen Månkarboing ref tidigare noter från "vänner"....a
Quote from Funbeat user on 13 February 2009, 19:55Skall vi skaffa en hemlig FB-hälsning?
Skall vi skaffa en hemlig FB-hälsning?
Quote from Funbeat user on 13 February 2009, 20:44Ja, vilken bra idé, Lars! En ros mellan tänderna? Fast det kanske blir lite opraktiskt. Andra förslag?
Ja, vilken bra idé, Lars! En ros mellan tänderna? Fast det kanske blir lite opraktiskt. Andra förslag?
Quote from Lotta Lindström on 13 February 2009, 21:01Alla ska ju naturligtvis springa omkring i sina funbeat-tröjor så känner vi igen varandra
Alla ska ju naturligtvis springa omkring i sina funbeat-tröjor så känner vi igen varandra
Quote from Catharina Brattlin on 13 February 2009, 21:07Jag brukar springa lopp med min FB-tröja men det är ingen som känner igen mig ändå. 🙁
Jag brukar springa lopp med min FB-tröja men det är ingen som känner igen mig ändå. 🙁
Quote from Funbeat user on 13 February 2009, 21:12Bra förslag, Sara. Men varför begränsa funbeattröjorna enbart till springandet? Om vi altid bär funbeatkläder i alla sammanhang tror jag att det underlättar en hel del.
Bra förslag, Sara. Men varför begränsa funbeattröjorna enbart till springandet? Om vi altid bär funbeatkläder i alla sammanhang tror jag att det underlättar en hel del.
Quote from Funbeat user on 13 February 2009, 21:17Haha....Lars...du är ett genikum.....hehe....En hemlig FB-hälsning skulle ju vara sjurre typ.....å efter två dagar så är den inte längre hemlig kanske...men vad gör det om alla hälsar på varandra..?! Skulle kännas som om Månkarbo har tagit över Sverige å
Haha....Lars...du är ett genikum.....hehe....En hemlig FB-hälsning skulle ju vara sjurre typ.....å efter två dagar så är den inte längre hemlig kanske...men vad gör det om alla hälsar på varandra..?! Skulle kännas som om Månkarbo har tagit över Sverige å
Quote from Funbeat user on 13 February 2009, 22:13Hur många löpare/joggare finns det egentligen??? Trodde bara att det var du och jag...
Hur många löpare/joggare finns det egentligen??? Trodde bara att det var du och jag...
Quote from Funbeat user on 14 February 2009, 19:03Joggare då finns det bara jag...Kjell Åke Viktor Åström...:-)
Löpare då finns det en massa hundra/tusentals melemmar.;)
//Kjell.
Joggare då finns det bara jag...Kjell Åke Viktor Åström...:-)
Löpare då finns det en massa hundra/tusentals melemmar.;)
//Kjell.