Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningVem var det jag mötte...
You need to log in to create posts and topics.

Helt rätt!
Man ska heja på andra löpare. Det ger (de flesta) lite ny energi.
En nick och ett leende räcker alldeles utmärkt om man inte vill klämma ut ett "Heeeiiiij" i falsett.

HEJ - HEJ!....ska det vara..?! Har ni aldrig varit i Månkarbo???..världsmetropolen där får man träningsvärk i hela kroppen av hejandet efter ett typ milpass i samhället..?!
Men ...Christer....det var ingen Månkarboing ref tidigare noter från "vänner"....a

Skall vi skaffa en hemlig FB-hälsning?

Ja, vilken bra idé, Lars! En ros mellan tänderna? Fast det kanske blir lite opraktiskt. Andra förslag?

Alla ska ju naturligtvis springa omkring i sina funbeat-tröjor så känner vi igen varandra

Jag brukar springa lopp med min FB-tröja men det är ingen som känner igen mig ändå. 🙁

Bra förslag, Sara. Men varför begränsa funbeattröjorna enbart till springandet? Om vi altid bär funbeatkläder i alla sammanhang tror jag att det underlättar en hel del.

Haha....Lars...du är ett genikum.....hehe....En hemlig FB-hälsning skulle ju vara sjurre typ.....å efter två dagar så är den inte längre hemlig kanske...men vad gör det om alla hälsar på varandra..?! Skulle kännas som om Månkarbo har tagit över Sverige å

Hur många löpare/joggare finns det egentligen??? Trodde bara att det var du och jag...

Joggare då finns det bara jag...Kjell Åke Viktor Åström...:-)
Löpare då finns det en massa hundra/tusentals melemmar.;)
//Kjell.