Quote from Funbeat user on 17 February 2009, 17:46Ser ni inte dumma ut i regnkläder när det är blå himmel och 30 grader på sommaren?
Ser ni inte dumma ut i regnkläder när det är blå himmel och 30 grader på sommaren?
Quote from Urban Nilsson on 17 February 2009, 21:00Nej. Ingen Stockholmare ser någonsin dum ut. (hv)
Nej. Ingen Stockholmare ser någonsin dum ut. (hv)
Quote from Funbeat user on 17 February 2009, 22:20Men guuuud då...va mycket landsortsbor som besöker å är i den staden varje dag då.;)//Kjell.
Men guuuud då...va mycket landsortsbor som besöker å är i den staden varje dag då.;)//Kjell.
Quote from Urban Nilsson on 17 February 2009, 22:40Huvudet på spiken, kjell. Det finns bara två sorters människor, Stockholmare och de som vill vara Stockholmare.
Huvudet på spiken, kjell. Det finns bara två sorters människor, Stockholmare och de som vill vara Stockholmare.
Quote from Funbeat user on 17 February 2009, 22:50Tänk om alla Indier och Kineser åkte till sina drömmars stad, då skulle det bli trångt.
PS Får inte vara störig på jobbet. Skål och god natt DS
Tänk om alla Indier och Kineser åkte till sina drömmars stad, då skulle det bli trångt.
PS Får inte vara störig på jobbet. Skål och god natt DS
Quote from Funbeat user on 18 February 2009, 21:14har aldrig varit med om att någon här i Umeå har hejat på mig när jag är ute och springer. Jag har träffat många jag känner (som promenerar) och ropat ett glatt hej. Eller, jag tänkte att det skulle bli ett glatt hej, men det blev ett "flämt pust harkel h
har aldrig varit med om att någon här i Umeå har hejat på mig när jag är ute och springer. Jag har träffat många jag känner (som promenerar) och ropat ett glatt hej. Eller, jag tänkte att det skulle bli ett glatt hej, men det blev ett "flämt pust harkel h
Quote from Funbeat user on 18 February 2009, 22:23jo, ibland kör jag en vända 10 ggr, då brukar jag heja på dem jag möter som också kör flera varv på den vändan. Det blir lixom trevligare då tycker jag. Och så kalla är vi inte här (förutom nu när det är minusgrader).
På en del långpass kan jag göra följa
jo, ibland kör jag en vända 10 ggr, då brukar jag heja på dem jag möter som också kör flera varv på den vändan. Det blir lixom trevligare då tycker jag. Och så kalla är vi inte här (förutom nu när det är minusgrader).
På en del långpass kan jag göra följa
Quote from Funbeat user on 18 February 2009, 22:28Maja: Då har du aldrig mött mig 😉
Dom allra flesta jag hejar på brukar heja tillbaka, det är inte så mycket ett verbalt hej utan mer en liten nick och kanske en snabb vinkning (jag springer alltid med MP3)
Maja: Då har du aldrig mött mig 😉
Dom allra flesta jag hejar på brukar heja tillbaka, det är inte så mycket ett verbalt hej utan mer en liten nick och kanske en snabb vinkning (jag springer alltid med MP3)
Quote from Funbeat user on 18 February 2009, 22:53Hoppsan...Umeå....där trodde jag att alla hejade på varandra...typ tre hej...hej-hej-hej.....Ja vi får nog faan vara nöjda med våra små duttiga två hejningar. OBS...När ni nån gång kommer förbi Månkarbo å ser någon från bygden kommande gåendes så säg : he
Hoppsan...Umeå....där trodde jag att alla hejade på varandra...typ tre hej...hej-hej-hej.....Ja vi får nog faan vara nöjda med våra små duttiga två hejningar. OBS...När ni nån gång kommer förbi Månkarbo å ser någon från bygden kommande gåendes så säg : he
Quote from Funbeat user on 19 February 2009, 07:54Kjell: Generade? Inte heller, det krävs otroligt mycket för att vi ska höja på ögonbrynen. Finns så mycket tok samlat här så det är svårt att få oss att reagera. Jag har själv kommit bort från ett möhippegäng en gång. Iklädd nattlinne och morgontofflor mi
Kjell: Generade? Inte heller, det krävs otroligt mycket för att vi ska höja på ögonbrynen. Finns så mycket tok samlat här så det är svårt att få oss att reagera. Jag har själv kommit bort från ett möhippegäng en gång. Iklädd nattlinne och morgontofflor mi