Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningVem var det jag mötte...
You need to log in to create posts and topics.

Thomas: åh nej, bor du i Umeå? Då kan ju någon på FB kontrollera om min angivna träning stämmer!

I need to know; var och när brukar du springa? Jag vill ju inte råka möta dig!! 😉

Kjell: Du behöver bara heja en gång på stockholmarna för att de fattar redan efter ett hej. 😀

burn!

Utgår allt som oftast från Rödäng och springer på den sidan stan, strandpromenaden ingår i dom flesta av mina favoritrundor. Långpassen har jag hunnit se stora delar av stan. Till och från jobbet mellan Rödäng och Mariehem är inte ovanligt.

Du kan aldrig

oh, det verkar som att jag PRECIS klarar mig från dig! Om du nu inte skulle dyka upp vid nydala... Om du ser någon i träningsoverall med flashing kampsportlogga och den coolaste mössan i stan så vet du att det är jag (H:)

Löpare i Umeå hejar generellt inte, är min erfarenhet. Eller så inser folk inte att jag springer pga mitt långsamma tempo haha. (Skojar bara.) Jag brukar le lite, men jag tror jag ska börja heja nu!

oh well, bara att jag ger mig ut och hejar på er nu då... Kanske folk inte hejar på mig av samma anledning, de tror att jag behöver hjälp till sjukhuset där jag ligger i diket och kravlar mig upp ur snön!

Ingmari: så här gör jag (dom flesta hälsar tillbaka). När man närmar sig mötet tittar man den andra personen i ögonen, ler (ibland lite plågat) drar till med en liten nickning och snabbvinkning (den är svår att beskriva, typ två fingrar när handen är på v

Den här gången var det jag som hejade, Christer.

Ah, det var du Daniel, jag hade det på känn. Jag höll på o sprang ett testlopp (på tid alltså) så jag kunde inte stanna... Du verkade springa fort!