Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningVem var det jag mötte...
You need to log in to create posts and topics.

Inte jag heller.... jag har inte varit i Stockholm på 2 år sköönt att slippa det.:D

Kjell: Hoppas du hade trevligt igår trots att vi sprang i 08-området.... 😉 SÅ asociala och tråkiga är vi väl inte? Vi är bara lite många på samma ställe och då blir det svårt att hälsa på alla hela tiden.... 🙂

@Fia
Du får träna på att tajma dina "Hej" så dom kommer i takt med andningen. Då borde det räcka.

@Lars

Bra idé - ska börja öva genast. Fast det kanske verkar lite konstigt att komma hejande i varje andetag även om det bara är en person som närmar sig - risk finns för att det kommer män i vita rockar och håvar in mig..... 😀

bra snabbhetsträning Fia-Lotta 😀

Då får du sällskap på rundan (t+)

😀

Jag skall inte säga att det inte var jag, men vid den tiden den dagen arbetade jag för fullt inomhus i de södra delarna av vår kungliga huvudstaden.

Hm... Är det ovanligt uppe i huvudstaden att man hälsar på varandra när man möts på löprundan?;)

För mig är det självklart att man hälsar... Och de flesta hälsar tillbaka. Om de inte hälsar först vill säga.

Absolut! Vi försöker låtsas om att det regnar istället. Coolhetsfaktorn blir högre så. (H)