Quote from Funbeat user on 15 February 2009, 10:18Inte jag heller.... jag har inte varit i Stockholm på 2 år sköönt att slippa det.:D
Inte jag heller.... jag har inte varit i Stockholm på 2 år sköönt att slippa det.:D
Quote from Funbeat user on 15 February 2009, 10:31Kjell: Hoppas du hade trevligt igår trots att vi sprang i 08-området.... 😉 SÅ asociala och tråkiga är vi väl inte? Vi är bara lite många på samma ställe och då blir det svårt att hälsa på alla hela tiden.... 🙂
Kjell: Hoppas du hade trevligt igår trots att vi sprang i 08-området.... 😉 SÅ asociala och tråkiga är vi väl inte? Vi är bara lite många på samma ställe och då blir det svårt att hälsa på alla hela tiden.... 🙂
Quote from Funbeat user on 15 February 2009, 10:54@Fia
Du får träna på att tajma dina "Hej" så dom kommer i takt med andningen. Då borde det räcka.
@Fia
Du får träna på att tajma dina "Hej" så dom kommer i takt med andningen. Då borde det räcka.
Quote from Funbeat user on 15 February 2009, 14:28@Lars
Bra idé - ska börja öva genast. Fast det kanske verkar lite konstigt att komma hejande i varje andetag även om det bara är en person som närmar sig - risk finns för att det kommer män i vita rockar och håvar in mig..... 😀
@Lars
Bra idé - ska börja öva genast. Fast det kanske verkar lite konstigt att komma hejande i varje andetag även om det bara är en person som närmar sig - risk finns för att det kommer män i vita rockar och håvar in mig..... 😀
Quote from Funbeat user on 15 February 2009, 14:35bra snabbhetsträning Fia-Lotta 😀
bra snabbhetsträning Fia-Lotta 😀
Quote from Funbeat user on 15 February 2009, 15:16Då får du sällskap på rundan (t+)
Då får du sällskap på rundan (t+)
Quote from Funbeat user on 15 February 2009, 15:16😀
😀
Quote from Funbeat user on 16 February 2009, 22:01Jag skall inte säga att det inte var jag, men vid den tiden den dagen arbetade jag för fullt inomhus i de södra delarna av vår kungliga huvudstaden.
Jag skall inte säga att det inte var jag, men vid den tiden den dagen arbetade jag för fullt inomhus i de södra delarna av vår kungliga huvudstaden.
Quote from Funbeat user on 17 February 2009, 13:23Hm... Är det ovanligt uppe i huvudstaden att man hälsar på varandra när man möts på löprundan?;)
För mig är det självklart att man hälsar... Och de flesta hälsar tillbaka. Om de inte hälsar först vill säga.
Hm... Är det ovanligt uppe i huvudstaden att man hälsar på varandra när man möts på löprundan?;)
För mig är det självklart att man hälsar... Och de flesta hälsar tillbaka. Om de inte hälsar först vill säga.
Quote from Urban Nilsson on 17 February 2009, 13:31Absolut! Vi försöker låtsas om att det regnar istället. Coolhetsfaktorn blir högre så. (H)
Absolut! Vi försöker låtsas om att det regnar istället. Coolhetsfaktorn blir högre så. (H)